روش‌های بروز آموزش زبان انگلیسی سرگرم کننده یا به اصطلاح فان هستند و واقعاً تأثیر زیادی در یادگیری زبان انگلیسی می‌گذارند. پس اگر به دنبال روشی جالب برای آموزش هستید می‌توانید یکی از ۵ اپلیکیشنی که معرفی کردیم نصب کنید یا همچنین از فیلم‌های مجموعه فرادرس استفاده نمایید. ب

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

 یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن می‌تواند دغدغه بسیاری از کاربران باشد، یک دسته از این افراد کاربران سیستم عامل IOS هستند و به دلیل اینکه برخی از اپلیکیشن های اندرویدی نسخه قابل نصب بر گوشی آیفون ندارند، کاربران آیفون مجبور هستند یا کلاً آن اپلیکیشن را فراموش کنند یا اینکه به دنبال یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی آیفون باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان مطلبی با مضمون بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون آماده کنیم تا کاربران آیفون نیز بتوانند بهترین گزینه را از بین چند اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی انتخاب کنند.

مقدمه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و یکی از آن‌ها استفاده از اپلیکیشن هاست. با توجه به اینکه بسیاری از ماها از صبح تا شب گوشی تلفن همراه خود را در دست داریم، بنابراین استفاده بهینه از تلفن همراه می‌تواند کمک بزرگی در مسیر یادگیری زبان انگلیسی باشد. اینکه در چه سطحی هستید مهم نیست، اگر هنوز شروع نکرده‌اید باید تنبلی را کنار بگذارید و شروع کنید. مهم‌ترین مسئله در یادگیری زبان انگلیسی تمرین و تکرار مداوم و بدون انداختن فاصله زمانی زیاد است. پس اگر هم می‌خواهید از اپلیکیشنی استفاده کنید، باید به این نکته هم توجه داشته باشید که در کنار یادگیری حتماً تمرین کنید.

برخی از اپلیکیشن ها خودشان دارای تمرین‌ها و دروسی هستند که کلمات جدید در آن‌ها به وفور تکرار شده است تا کاربر بتواند در محیط اپلیکیشن نیز از تمرینات غافل نشود. انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون اولین قدم در یادگیری است. پس بیایید در ادامه به چند نکته از جمله معرفی این اپلیکیشن ها بپردازیم.

مشکل کاربران آیفون در نصب برنامه

همان‌طور که در ابتدای پست اشاره کردیم، برخی از اپلیکیشن ها بر روی گوشی‌های آیفون نصب نمی‌شوند. از جمله اپلیکیشن هایی کرک شده‌اند و یا به اصطلاح نسخه مود هستند. این اپ ها تنها برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس هستند و تا به حال سابقه نداشته از یک اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS یا همان گوشی‌های آیفون نسخه مود طراحی شود. این اپلیکیشن ها به دلیل اینکه برنامه شخص ثالث محسوب می‌شوند هیچ راهی برای نصب بر روی گوشی آیفون ندارند زیرا محدودیت‌های گوشی آیفون اجازه نمی‌دهد.

تنها جایی که می‌توانید از آن جا برای گوشی‌های آیفون اپلیکیشن دانلود کنید، اپ استور (App Store) است که خود دارای فیلتری می‌باشد که باعث شده است نتوانید هر اپلیکیشنی را در این پلتفرم به اشتراک گذاشت. برعکس گوگل پلی که دارای فیلتر چندان خاصی نیست و اکثر اپلیکیشن های ساخته شده توسط برنامه نویسان مختلف را منتشر می‌کند، اپ استور در این مورد بسیار سخت گیر است و تنها اپلیکیشنی قادر به انتشار در این بستر است که واقعاً بهترین باشد.

بیشتر کاربران آیفون هنگامی که با یک اپلیکیشنی که تنها قابلیت نصب بر روی اندروید دارد، مواجه می‌شوند دو نوع واکنش دارند.

  • آن قدر به دنبال نسخه IOS اپلیکیشن می گردند که در نهایت خسته شوند.
  • بیخیال آن نسخه از اپلیکیشن شده و به سراغ نسخه وب می رود.

داشتن نسخه وب یک اپلیکیشن بسیار مهم و فوق‌العاده کاربردی است، زیرا امروزه بیشتر مردم دیگر در اینستا سرچ نمی‌کنند و به جای آن به وب گردی رو آورده‌اند. پس داشتن سایت برای هر اپلیکیشنی از واجبات و نشان دهنده این است که این اپلیکیشن خوبی است. از طرفی این قابلیت به کاربران سیستم عامل‌هایی مانند ویندوز و لینوکس و مک نیز بسیار کمک می‌کند. از جمله اپلیکیشن هایی که قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم خود دارای نسخه وب می‌باشد. این اپلیکیشن فرادرس نام دارد و می‌توانید در سیستم کامپیوتری خود نیز به آن دسترسی داشته باشید. فرادرس، نام مجموعه‌ای ایرانی است که ویدیوهای آموزشی را در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش زبان انگلیسی تهیه و با کاربران خود به اشتراک می‌گذارد. برای مشاهده مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

در این بخش می‌خواهیم چند اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای شما معرفی کنیم که بتوانید از اپ استور دریافت نموده و بر روی گوشی آیفون خود نصب نمایید. اپلیکیشن ها سرگرم کننده هستند و موجب خستگی شما در حین یادگیری نمی‌شوند. پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Babbel

این اپلیکیشن تجربه یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار کاربران قرار داده است که در آن می‌توانند با دیگر زبان آموزان ارتباط برقرار کنند. با این روش می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و در یادگیری زبان انگلیسی مصمم باشید. در این اپلیکیشن بر تکرار تمرکز زیادی شده است و همین دلیل موجب محبوبیت بیش از اندازه این اپلیکیشن در مقایسه با دیگر اپلیکیشن ها شده است. در Babbel می‌توانید زبان انگلیسی را با انواع موضوعات جالب یاد بگیرید، از جمله خرید کردن، مسافرت و مکالمه روزمره. یادگیری زبان انگلیسی با این اپلیکیشن قطعاً سرگرم کننده خواهد بود و به همین دلیل آموزه‌ها به زودی از ذهن فراموش نمی‌شوند.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

علاوه بر زبان انگلیسی، می‌توانید چندین زبان زنده دنیا را نیز در این اپلیکیشن یاد بگیرید و تمرین کنید. برای رفتن به دروس بعدی در این اپلیکیشن، می‌بایست امتیاز کافی در مرحله قبل دریافت کنید و با استفاده از همان امتیاز می‌توانید دروس بعدی را باز کنید. این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی هر دو پلتفرم اندروید و IOS را دارد و می‌توانید آن را به راحتی از اپ استور دریافت نمایید.

اپلیکیشن FluentU

دومین اپلیکیشنی که می‌خواهیم به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون به شما معرفی کنیم FluentU نام دارد. این اپلیکیشن با استفاده از فیلم زبان انگلیسی را به زبان آموزان عزیز یاد می‌دهد. این متد جدید به زبان آموزان کمک می‌کند تا در اولین فرصت قوه شنیداری خود را تقویت کنید و در مراحل بعدی نکاتی دیگر از جمله گرامر و لغات را یاد بگیرید. فیلم‌هایی که در این اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته‌اند از جمله ویدیوهایی هستند که در دنیای واقعی و زندگی روزمره با آن‌ها سر و کار خواهید داشت. برای مثال اخبار تلویزیونی، تبلیغات، برنامه‌های گفت و گو، موزیک ویدیوها و قسمت‌هایی از مصاحبه با مردم بومی نمونه‌هایی از ویدیوهایی هستند که در این اپلیکیشن استفاده شده‌اند تا زبان انگلیسی شما تقویت یابد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

دومین بخش مهمی که در اپلیکیشن FluentU وجود دارد بخش لغات به همراه تلفظ با صدای مردم بومی است، بر روی هر کلمه‌ای که ضربه بزنید یک مثال از آن لغت در متن به شما نمایش داده می‌شود که همراه با آن می‌توانید نحوه تلفظ را بشنوید و به خوبی انگلیسی را یاد بگیرید. البته باید متذکر شد که این اپلیکیشن بیشتر برای تقویت زبان انگلیسی مناسب است و برای کاربران مبتدی چندان پیشنهاد نمی‌شود. این اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور دانلود نموده و نصب نمایید.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

دیگر اپلیکیشن که این قابلیت را دارد تا با استفاده از ویدیو زبان انگلیسی را به شما بیاموزد، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس نام دارد. البته روش کار این اپلیکیشن کمی با اپلیکیشن بالا تفاوت دارد. تمامی ویدیوهای این اپلیکیشن توسط اساتید مجرب تدریس و ضبط شده است که استفاده از این ویدیوها حضور در یک کلاس واقعی را به القاء خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن آموزش‌های ویدیویی زبان انگلیسی را در دو حالت تدریس به زبان فارسی و همچنین انگلیسی تهیه نمایید و بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را مشاهده نمایید. برای کاربران مبتدی دریافت ویدیوهای آموزشی به زبان فارسی پیشنهاد می‌شود.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

برای دریافت آموزش‌های موجود در این اپلیکیشن تنها کافیست اپلیکیشن را نصب نموده، و در بخش جستجو کلمه مجموعه آموزش زبان انگلیسی را جستجو کنید تا به همه ویدیوها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از نسخه وب همین اپلیکیشن استفاده نمایید و به آموزش‌ها دسترسی داشته باشید. محتویات هر دو پلتفرم یکی بوده و نگرانی بابت تفاوت نخواهید داشت. برای دریافت اپلیکیشن فرادرس می‌توانید از صفحه زیر اقدام نمایید.

اپلیکیشن BBC Learning English

با اینکه با شنیدن نام BBC به یاد اخبار خارجی می افتیم، اما باید به این نکته توجه کنید که همین اخبار قابلیت این را دارد تا زبان انگلیسی و گرامر شما را از مرز صفر تا حد زیادی تقویت نماید. با استفاده کردن از این اپلیکیشن علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی همیشه بروز خواهید بود. در این اپلیکیشن گرامر، لغات و مکالمه‌های روزمره و واقعی آموزش داده می‌شود که در هیچ اپلیکیشنی یافت نمی‌شوند. اصطلاحات جدید را یاد بگیرید و از آن‌ها در مکالمات خود استفاده کنید و دوستان خود را شگفت زده کنید!

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن استفاده از پادکست‌ها است که موجب تقویت شنیداری شما خواهد شد. این اپلیکیشن هم برای کاربران مبتدی و هم برای افرادی که می‌خواهند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند بسیار مناسب است زیرا دارای ویدیو و پادکست در هر سطحی برای همه زبان آموزان می‌باشد. علاوه بر آن می‌توانید هر کدام از آموزش‌هایی که به آن علاقه دارید با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از آن‌ها استفاده نمایند. این اپلیکیشن از گوگل پلی و اپ استور قابل نصب بر روی تلفن همراه‌های اندرویدی و آیفون است.

اپلیکیشن Doulingo

پنجمین اپلیکیشنی که می‌خواهیم از لیست بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون به شما معرفی کنیم دولینگو نام دارد. یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن دولینگو سرگرم کننده است و موجب خستگی شما در حین یادگیری نمی‌شود. در واقع هنگامی که با دولینگو زبان انگلیسی را می‌آموزید، اینکه در حال یادگیری زبان فرّاری مثل انگلیسی هستید را حس نخواهید کرد و به سادگی آب خوردن دروس ابتدایی را خواهید گذراند. پس از چند گذراندن چند درس حس رقابت در شما ایجاد خواهد شد زیرا برای رفتن به برخی از مرحله‌ها نیازمند امتیاز خواهید بود. برای دریافت امتیاز باید هر درس را به خوبی گذرانده باشید و در تمرینات نباید خطایی کنید تا در نهایت امتیاز کامل را دریافت کنید.

دولینگو یک اپلیکیشن ۱۰۰ درصد رایگان و کامل است که بر روی ۵ حالت از زبان انگلیسی از جمله گرامر، خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن شما تأثیر می‌گذارد. در این اپلیکیشن قابلیت ضبط صدا وجود دارد، به گونه‌ای که در تمرین‌های صوتی یک جمله یا متن به شما داده می‌شود و از شما خواسته می‌شود تا آن را بخوانید. هوش مصنوعی موجود در اپلیکیشن تلفظ شما را با تلفظ صحیح مقایسه می‌کند و در صورتی که تلفظ شما نادرست باشد، از شما خواسته می‌شود تا مجدداً آن جمله را تکرار کنید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

بخش دیگری که در این اپلیکیشن وجود دارد و بسیار کاربرد پسند است گزارش پیشرفت است که در پایان هر درس آماری از پیشرفت شما را در جهت بهبود هر چه بیشتر زبان انگلیسی شما ارائه می‌دهد. همچنین دولینگو دارای نسخه وب نیز می‌باشد که می‌توانید با وارد شده به حساب خود، به یادگیری زبان انگلیسی خود ادامه دهید. این اپلیکیشن فوق‌العاده را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور دریافت و بر تلفن همراه خود نصب بفرمایید.

سخن آخر درمورد بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، راه‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل استفاده کردن از کتاب‌ها و تمرینات گرامر سنتی نمی‌شود. روش‌های بروز آموزش زبان انگلیسی سرگرم کننده یا به اصطلاح فان هستند و واقعاً تأثیر زیادی در یادگیری زبان انگلیسی می‌گذارند. پس اگر به دنبال روشی جالب برای آموزش هستید می‌توانید یکی از ۵ اپلیکیشنی که معرفی کردیم نصب کنید یا همچنین از فیلم‌های مجموعه فرادرس استفاده نمایید. برای دریافت یک آموزش جذاب از این مجموعه می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اگر چه هر اپلیکیشنی نقاط قوت و ضعفی دارد، اما می‌توان با استفاده کردن همزمان از چند اپلیکیشن این ضعف‌ها را از بین برد. برای تجربه یک آموزش پر از سرگرمی تنها کافیست یکی از اپلیکیشن های بالا را بر گوشی خود نصب نمایید و لذت آموزش در خانه را تجربه نمایید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید