روزنامه دولت به منتقدان آمار تورمی ابراهیم رئیسی حمله کرده و عنوان کرد که این افراد فقط به دنبال تخریب دولت هستند.

روزنامه ایران: برخی فقط به دنبال تخریب هستند

به گزارش سلام نو، روزنامه ایران نوشت: هرچند بارها شخص رئیس جمهور و کلیت دولت اعلام کرده‌اند که ازنقد سازنده و مشفقانه درجهت بهبود عملکرد دولت استقبال می‌کنند، اما متأسفانه برخی تنها به دنبال تخریب هستند و گفته‌های آن‌ها هیچ نزدیکی با نقد ندارد.

رویکرد منتقدانی که روزگذشته نرخ تورم اعلامی رئیس‌جمهور را به رویکردهای سیاسی خود زیرسوال برده‌اند، نشان می‌دهد که نه‌تنها علاقه‌ای به بهبود امور ندارند که دنبال تخریب دولت هستند. دولتی که با وجود تمام نقاط ضعف و قوتی که دارد در یک‌سال اخیر گام‌های بلندی درجهت اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور برداشته است.

تنها دریک اقدام و با بسیج واکسیناسیون نه تنها آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را از روزانه ۷۰۰ نفر به کمتراز ۵۰ نفر رساند، بلکه توانست کسب و کارها و اقتصاد را نیز به شرایط عادی بازگرداند؛ اتفاقی که به نیکی از آمارهای نرخ رشد تولید ناخالص داخلی منتشر شده ازسوی هر دو نهاد بانک مرکزی و مرکزآمار نمایان است.

اما تخریب کنندگان ترجیح می‌دهند که با ذره بین بدبینی و غرض ورزی، درمیان گفته مسئولان به دنبال نکته‌ای بگردند که با آن دولت را تخریب کنند که گاهی اواقات همانند ماجرای نرخ تورم دیروز باعث رسوایی آن‌ها می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید