در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه قاچاق اتباع افغان به خارج از کشور در محله جنت‌آباد تهران به وسیله خودروی سمند خواهید بود.

لحظه قاچاق اتباع افغان با خودروی سمند به خارج از کشور از محله جنت آباد تهران + فیلم

به گزارش سلام نو، براساس آمارهای موجود بیشترین جمعیت اتباع خارجی در کشورمان را افغان‌ها تشکیل می‌دهند، به نحوی که هویت برخی از آن‌ها نامعلوم بوده و تخلفاتی از قبیل ورود و خروج غیرقانونی از کشور را شاهد هستیم.

قاچاق اتباع از صندوق عقب ماشین تا ترکیه

در همین راستا براساس گزارشاتی که تعدادی از اهالی محله جنت آباد تهران تعدادی از افراد به ظاهر اوباش در یکی از خیابان‌های خلوت محله مذکور اقدام به جمع‌آوری اتباع افغان بدون مدارک شناسایی کرده و آن‌ها را به صورت قاچاق به خارج از مرزهای کشور منتقل می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از گزارشگران ارتباط گرفتیم که وی در این رابطه اظهار کرد: هر روز حدود ساعات ۱۱ الی ۲ بعد از ظهر، تعدادی ماشین با پلاک غیر از تهران در مقابل منزل ما تجمع کرده و تعدادی از اتباع خارجی با ظاهر افغانستانی را در صندوق عقب ماشین سوار می‌کنند، به نحوی که حدود ۱۰ الی ۱۲ نفر داخل ماشین جا شده و احتمالا به کشور ترکیه قاچاق می‌شوند.

وی‌ به حواشی این اتفاق هم اشاره کرد و گفت: تجمع اتباع افغان در پارک محله ما مشهود است و موجب فسادهای اخلاقی از جمله مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر شده است، که لازم است دستگاه‌های انتظامی برخورد لازم را داشته باشند.

برای پیگیری این مساله به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد مراجعه کردیم و ضمن ارائه گزارش فوق، از اشراف این مجموعه نسبت به جرائم مرتبط آگاه شدیم، به نحوی که قول شناسایی و برخورد با این باند فساد را به ما دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید