در این مطلب شاهد تصویری از عکس دونفره مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی و ریحانه پارسا بازیگر زن جوان و پرحاشیه سابق تلویزیون در ترکیه خواهید بود.

تیپ عجیب ریحانه پارسا و همسر سابق امین حیایی در ترکیه / عکس

اخیر تصاویری تازه از مونا بانکی‌پور، همسر سابق امین حیایی و مادر فرزند او یعنی دارا حیایی منتشر شده که حواشی فراوانی در پی داشته است. تصاویر بانکی پور با تیپ پسرانه باعث حرف و حدیث‌های بسیاری شد، به خصوص تصاویر او در کنار بازیگر پر حاشیه ایرانی؛ ریحانه پارسا.

بیوگرافی مونا بانکی پور

مونا بانکی پور در یک خانواده هنری بدنیا آمد. مادرش فرزانه داوری متولد ۱۳۳۸ از بازیگران قبل از انقلاب می‌باشد که چندین سال در آمریکا هم حضور داشت. داوری در سال ۱۳۹۵ در سریال شبکه جم بازی کرده است.

ازدواج مونا بانکی پور با امین حیایی

مونا بانکی پور در سال ۱۳۷۴ با امین حیایی ۲۵ ساله که هنوز در اول مسیر بازیگری بود ازدواج کرد، اما این زندگی بعد از یکسال با بدنیا آمدن فرزندشان دارا به طلاق ختم شد.

تیپ عجیب ریحانه پارسا و همسر سابق امین حیایی در ترکیه / عکس
مونا بانکی پور در کنار فرزندش دارا حیایی

جنجال بر سر حضانت دارا حیایی

اوایل جدایی سر حضانت دارا با امین حیایی به مشکل خورد، اما با گذشت مدتی همسرش امین حیایی رضایت داد دارا، پیش مادرش بزرگ شود خانم بانکی پور بصورت حرفه‌ای در سریال خواب و بیدار بکارگردای مهدی فخیم زاده در سال ۱۳۸۱ در نقش همسر دانیال حکیمی بازی کرد. سپس در فیلم خانه‌ای در شن سال ۸۲ نیز حضور داشت، اما بعدها به همراه پسرش مدتی به خارج از کشور مهاجرت کرد.

واکنش مونا بانکی پور به شایعات درباره تغییر جنستش!

مونا بانکی پور در واکنش به شایعه تغییر جنسیتش نوشت: عجب ملت عجیبی هستیم البته منظورم همگی نیست عده خاصی هستن یه توضیحی بدم واسه اون بعضی‌ها که نمیفهمن و محدوده زندگیشون تا سرکوچه بودم و ادم شبیه من هیچ جای دنیا ندیدن عرض کنم که دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم با احترامی که واسه همه ترنس‌ها قائل هستم خودم نیستم اگر بودم ترسی نداشتم و اعلام میکردم.

دوست دارم موهامو کوتاه کنم لباس اسپرت بپوشم در ارامش. فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگر توضیحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواستم روشن بشین که اینقدر آسون قضاوت نکنین در ضمن بهتره سکوت من نشکنه، چون اگر سکوتم بشکنه خیلی حرفا دارم!

در تصویر زیر مونا بانکی‌پور مادر دارا حیایی دورهمی کوچکی در یک کافه برگزار کرده و با ریحانه پارسا عکسی یادگاری گرفته است.

مونا بانکی‌پور مامان دارا حیایی و ریحانه پارسا در ترکیه دورهمی گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید