در ویدیو زیر شاهد تصاویر ماهواره‌ای از یک شرکت آمریکایی خواهید بود که حکایت از وضعیت آشفته مردم پاکستان و وسعت خرابی و خسارات سیل در این کشور دارد.

تصاویر نگران کننده از وضعیت بد و خسارت شدید سیل هولناک در پاکستان + فیلم ماهواره ای

به گزارش سلام نو، شرکت آمریکایی «مکسار» (Maxar Technologies) تصاویر سیل پاکستان در تاریخ ۲۸ اوت را منتشر کرده که میزان مرگبار خسارت این حادثه طبیعی را نشان می‌دهد.

به گزارش یاهونیوز، مکسار اعلام کرد تصایر نشان می‌دهند که «سیل فاجعه‌بار موسمی که در جنوب مرکزی پاکستان در امتداد رودخانه سند ادامه دارد» خسارات بسیاری داشته و صدها خانه آسیب دیده یا ویران شده است.

تصاویر ماهواره‌ای نمای کلی از خانه‌ها، روستاها و مزارع نزدیک روژان در ۲۴ مارس و همان مکان‌ها را دوباره در ۲۸ اوت نشان می‌دهد.

به گفته اداره ملی مدیریت بلایای پاکستان، مناطقی از پاکستان به دلیل سیل مرگبار ویران شده است و از اواسط ژوئن تاکنون نزدیک به هزار نفر از جمله بیش از ۳۰۰ کودک جان خود را از دست داده‌اند.

در تاریخ ۲۸ اوت (روز گذشته)، این آژانس نسبت به ادامه سیلاب در امتداد رودخانه کابل در نوشهره و میزان سیلاب زیاد تا بسیار بالا برای رودخانه سند هشدار داد.

روز گذشته «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند، نیز گفت: «بیش از ۴۹۵ هزار واحد مسکونی در سیل اخیر پاکستان خسارت دیده‌اند و تخمین زده می‌شود نزدیک به ۱۰ میلیون نفر آواره شده باشند.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید