حادثه در منطقه «خانگرمز» استان همدان شهرستان تویسرکان باعث مرگ یک محیط‌بان شد، علت انفجار در دست بررسی است.

یک محیط‌بان در استان همدان جان باخت + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اعلام وقوع حادثه برای دو محیط‌بان منطقه حفاظت‌شده «خانگرمز» تویسرکان و مرگ یکی از آنها گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

 سیده مریم محمدی، اظهار کرد: ساعت ۲۱ شامگاه گذشته -یکشنبه ۶ شهریورماه- دو تن از محیط‌بانان منطقه حفاظت‌شده خانگرمز به نام‌های حشمت‌الله ملکی و حامد مومیوند در حین بیتوته در منطقه حفاظت شده و انجام وظیفه، دچار سانحه آتش‌سوزی شدند.

وی با بیان اینکه حشمت‌الله ملکی بر اثر شدت جراحات وارده ساعت ۳ بامداد امروز -دوشنبه ۷ شهریورماه- جان باخت، تصریح کرد: حامد مومیوند نیز به شدت دچار سوختگی شده که در بخش سوانح سوختگی بیمارستان بعثت همدان بستری است.

انفجار گاز کپسول در اتاقک محیط‌بانی

محمدی با بیان اینکه علت سانحه انفجار گاز کپسول در اتاقک محیط‌بانی منطقه گزارش شده است، خاطرنشان کرد: در وقوع این حادثه اصلاً عمدی در کار نبوده اما با توجه به اینکه اتاقک محیط‌بانی در بالای کوه بوده، یگان حفاظت محیط زیست به اتفاق نیروی انتظامی در حال بررسی علت حادثه هستند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اعلام اینکه فردا مراسم تشییع محیط‌بان ملکی برگزار خواهد شد، افزود: اطلاعات تکمیلی در زمینه مراسم متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید