۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 55384207

در هفته چهارم رقابت های لیگ فرانسه، ام‌پابه سرمربی پاری سن ژرمن، پنالتی زن نخست تیمش را نیمار معرفی کرد.

صدور مجوز پنالتی زدن نیمار

به گزارش سلام نو به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته چهارم رقابت های لیگ فرانسه میزبان موناکو بود. این بازی برنده نداشت و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پاری سن ژرمن بعد از سه پیروزی پیاپی امتیاز از دست دهد.

پیش از این گالتیه اعلام کرده بود که ام‌باپه پنالتی زن نخست، نیمار دوم و مسی سوم است اما در این بازی هم نیمار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن درباره این سوال که آیا پنالتی زن نخست تیمش تغییر کرده است؟ گفت: نه! من چیزی را تغییر نداده‌ام. پنالتی زن نخست تیم همچنان ام‌باپه است اما بعد از اینکه داور به سود ما پنالتی گرفت خود دو بازیکن با هم صحبت کردند و ام‌باپه اجازه داد که نیمار پنالتی را بزند.

او ادامه داد: ام‌باپه بعد از گلزنی نیمار به او تبریک گفت و این نشان می دهد که چیز خاصی بین آنها نیست. من این مساله را به خود این دو بازیکن واگذار کرده ام. مهم این است که نیمار پنالتی را به گل تبدیل کرد.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره تساوی تیمش در این بازی گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد. از بازیکنان خواستم که تحرک بیشتری در میدان داشته باشند. ما فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. به نظرم شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

پاری سن ژرمن با یک امتیازی که در این بازی به دست آورد ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند، هرچند دو تیم مارسی و لانس هم ۱۰ امتیازی هستند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید