۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 55384204

 در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال، تیم فوتبال پورتو شبی ناامیدکننده را تجربه کرد و متحمل شکستی خارج از خانه شد.

طارمی در کابوسی تلخ

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال، بامداد امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پورتو میهمان ریو آوه بود که این بازی را با نتیجه ۳ بر یک به میزبان خود واگذار کرد.

این بازی برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا تا دقیقه ۸۴ مقابل تیم سابقش در میدان حضور داشت، شب تلخی را رقم زد چرا که او در دقیقه ۶۲ بازی - زمانی که تیمش سه گل خورده بود - یک پنالتی را هدر داد. او علاوه بر این یک کارت زرد هم از داور گرفت.

ریو آوه در دقایق ۲۲، ۳۳ و ۴۳ به ترتیب توسط یاکوبو، آمارای و بار دیگر یاکوبو به گل رسید و مارتینز در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم تنها توانست یکی از گل‌های خورده را برای پورتو جبران کند.

به این ترتیب اولین شکست فصل پورتو پس از سه پیروزی متوالی رقم خورد و این تیم با ۹ امتیاز از صعود به صدر جدول لیگ برتر پرتغال باز ماند و در رده سوم قرار گرفت. براگا و بنفیکا به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید