شب گذشته نقص فنی در پرواز تهران - استانبول هواپیمایی هما رخ داد و بعد از ۵۰ دقیقا هواپیما به فرودگاه امام خمینی بازگشت. سرپرست روابط عمومی هواپیمایی هما در این باره توضیح می دهد.

ماجرای نقص فنی در پرواز تهران - استانبول چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، استانبول شب گذشته هواپیمایی هما که به دلیل نقص فنی ۴۰ دقیقه بعد از پرواز به فرودگاه امام‌خمینی بازگشت، با حدود ۳ ساعت و ۳۵ دقیقه تاخیر، مجدد به سفر خود در مسیر استانبول به سلامت ادامه داد.

پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید( نقص در سیستم فشار هوای کابین) بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی هما صبح امروز (دوشنبه) درباره بازگشت این پرواز به تهران، گفت: خلبان بعد از اعلام نقص فنی «بیلید» که مربوط به مشکل هوا در داخل کابین است به فرودگاه امام خمینی بازگشت.

کاپیتان قربانعلی توضیح داد: تعدادی از مسافران از ادامه سفر انصراف دادند و تا زمان تحویل بار مسافران، نهایتا با ۳ ساعت و۳۵ دقیقه تاخیر پرواز مجددا به سمت ترکیه انجام و مسافران به سلامت در فرودگاه استانبول جابجا شدند.

سیستم هوای کابین طوری تنظیم می شود تا مسافر در داخل هواپیما احساس مناسبی داشته باشد و امکان تنفس و فشار تقریبی روی زمین را احساس کند که هر گونه نقص فنی در سیستم هوای هواپیما نهایتا مشکل هوا را در داخل کابین ایجاد می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید