انتشار تصاویر بدون حجاب از نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «کیمیا» نیز نقش آفرینی کرده بود در کشور ترکیه به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

کشف حجاب بازیگر سریال کیمیا در ترکیه | نیوشا مدبر کیست؟ + تصاویر

نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون از حضور در کشور ترکیه و کشف حجاب خود خبر داد.نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است.پیش از آنکه وارد عرصه بازیگری شود به خاطر رشته اش که گرافیک بود، مدیر تبلیغات شرکت الکترو لوکس بوده است.

نیوشا مدبر

نیوشا مدبر

نیوشا مدبر نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار بازی کرده است.

او در این سال با بازی در ۴ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم نیوشا مدبر در این سال، بازیگری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار، سریال آمین به کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی، فیلم دو لکه ابر به کارگردانی مهرشاد کارخانی و فیلم دختر به کارگردانی سیدرضا میر کریمی محسوب می‌شود.

سوابق هنری

ایشان فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است و قبل از وارد شدن به حرفه ی بازیگری در سینما و تلویزیون به عنوان مدیر تبلیغات شرکت الکترو لوکس فعالیت داشته اما پس از مدتی وارد حیطه بازیگری شد و توانست در چند فیلم و سریال به ایفای نقش بپردازد. او با شرکت در کلاس های بازیگری استاد سمندریان بطور جدی وارد سینما شد . اولین فیلمی که بازی کرد، فیلم شعری برای وطن بود و پس از آن در سریال سریال انقلاب زیبا ساخته بهرنگ توفیقی نقش افرینی کرد.

نیوشا مدبر علاوه بر بازیگری، در زمینه تبلیغات و عکاسی نیز مشغول به فعالیت است. جدیدترین آثاری هنری این بازیگر سریال شبکه نمایش خانگی «هشتگ خاله سوسکه» و فیلم کوتاه دانر به کارگردانی داریوش جعفری و فیلم سینمایی هتل کاپیلا است.

نیوشا مدبر

ایشان با سریال کیمیا در سال ۹۴ به کارگردانی جواد افشار وارد بازیگری حرفه ای شد. در این سریال او دیده شد و به چهره معروف تبدیل شد. اما اوج شهرت وی بازی در سریال امین در نقش همسر هادی ساعی بود که توانست با هم بازی شدن با بازیگرانی چون: داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی و هادی ساعی و… به دانسته های خودش در بازیگری اضافه کند و موقعیت خوبی را برای خود رقم بزند. خانم مدبر به واسطه حضور در فیلم “دو لکه ابر” و فیلم دختر رضا کریمی در جشنواره های مختلف حضور داشت. او این روز ها به ترکیه مهاجرت کرده و در ایران زندگی نمی کند.

نیوشا مدبر نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار بازی کرده است.آثار مهم نیوشا مدبر در این سال، بازیگری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار، سریال آمین به کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی، فیلم دو لکه ابر به کارگردانی مهرشاد کارخانی و فیلم دختر به کارگردانی سیدرضا میر کریمی محسوب می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید