با افزایش سن، سطح کلاژن طبیعی پوست کاهش پیدا می‌کند و کم‌کم عوارض ناشی از آلودگی‌ هوا، اشعه ماوراء بنفش خورشید، تغذیه نامناسب و استرس در پوست پدیدار می‌شود.

۷ خاصیت حیرت ‌انگیز سرم آبرسان برای داشتن پوستی شفاف و شاداب

بخش مهمی از سلامتی پوست ما به مراقبت صحیح و آبرسانی آن مربوط می‌شود. محصولات تخصصی که برای آبرسانی پوست صورت طراحی شده‌اند، از جمله سرم های آبرسان نقش مهمی در شادابی و شفافیت پوست دارند. عدم‌ استفاده از آبرسان مناسب به‌ مرور زمان باعث کاهش رطوبت طبیعی پوست، پیری زودرس سلول‌ها و کدر شدن رنگ پوست می‌شود.

اگر هنوز تجربه استفاده از سرم‌های آبرسان را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. در این مطلب قصد داریم شما را با ۷ خاصیت شگفت‌انگیز مصرف روزانه سرم‌های آبرسان در داشتن پوستی شفاف و شاداب و همچنین بهترین سرم های آبرسان بازار آشنا کنیم.

خواص شگفت ‌انگیز استفاده روزانه از سرم های آبرسان

با افزایش سن، سطح کلاژن طبیعی پوست کاهش پیدا می‌کند و کم‌کم عوارض ناشی از آلودگی‌ هوا، اشعه ماوراء بنفش خورشید، تغذیه نامناسب و استرس در پوست پدیدار می‌شود. اما مرطوب کننده‌ها و انواع سرم آبرسان صورت حاوی اسید هیالورونیک خالص، مواد مغذی و ترکیبات رطوبت رسان پوست هستند که با آبرسانی، جوان سازی و محافظت از پوست می‌توانند این فرایند را کُند کنند.

علاوه بر این مورد سرم‌های آبرسان خواص حیرت ‌انگیز دیگری هم دارند، از جمله:

  1. آبرسانی عمیق پوست

سرم های آبرسان حاوی اسید هیالورونیک خالص هستند که دارای اثر آبرسان است و به طور قابل ملاحظه‌ای به پر شدن چروک‌های ریز صورت، آبرسانی عمیق لایه‌های زیرین و سطحی پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست کمک می‌کند. هیالورونیک اسید ضمن آبرسانی و جوانسازی پوست، اجازه خروج آب از پوست را نمی‌دهد و مانع از شل شدن بافت پوست می‌شود.

  1. شادابی و شفافیت پوست

سرم های آبرسان حاوی ترکیبات گلیسیرین، لاکتیک اسید، اوره و هیالورونیک اسید هستند که رطوبت را از هوا یا لایه‌های عمیق‌تر به سطح پوست جذب می‌کنند. همچنین حاوی استئاریک اسید، تری‌گلیسیریدها، سرامیدها و اسکوالن هستند که فاصله بین سلول‌ها را پر می‌کنند و مانند یک مسدود کننده مانع از خروج آب طبیعی پوست می‌شوند؛ در نتیجه ظاهر پوست همیشه شاداب و باطراوت می‌ماند.

  1. رفع آثار خستگی و کاهش التهاب‌ها

با مصرف روزانه سرم‌های آبرسان و مرطوب کننده‌های حاوی هیالورونیک اسید، اوره، پانتنول و گلیسیرین، پوست کاملا هیدراته می‌شود و التهابات ناشی از هوای سرد یا گرم، استفاده از لایه بردارها یا شوینده‌های قوی و همچنین آثار خستگی و استرس به خوبی رفع می‌شود.

  1. کُند شدن روند پیری پوست

همان طور که می‌دانید سرم های آبرسان خاصیت پرکنندگی دارند. هیالورونیک اسید موجود در ساختار این سرم‌ها با جذب حداکثری رطوبت و احتباس آب در لایه های زیرین پوست مانع از بروز چین و چروک‌های ریز و گسترش آنها می‌شود. این محصولات حاوی پپتیدهای جوانسازی هستند که سرعت فرایند پیری پوست را کندتر می‌کنند.

  1. تغذیه پوست با ویتامین‌ها و مواد مغذی

اغلب کرم‌های آبرسان حاوی ویتامین E، B۵ و C، گلیسیرین، قندهای طبیعی تقویت کننده سد میکروبیال پوست (زایلتول و استیل گلوکوزید)، پپتیدها و مهم‌تر از همه مرطوب کننده‌ها هستند که با یک مرتبه استفاده در روز، نیازهای تغذیه‌ای پوست را برطرف می‌کنند.

  1. تقویت سیستم دفاعی پوست

استفاده از سرم های آبرسان حتی به تقویت سیستم دفاعی پوست هم کمک می‌کند. بعضی از این سرم‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی توکوفریل استات و توکوفرول هستند که از پوست در برابر آلودگی ‌هوا، میکروب‌ها، اشعه‌ مضر آفتاب و حتی استرس مراقبت می‌کنند.

  1. کاهش التهاب ناشی از لیزر و آفتاب ‌سوختگی

یکی دیگر از فواید سرم‌های آبرسان که چندان به آن توجه نمی‌شود، اثر ضدالتهاب آنها در کاهش عوارض لیزر درمانی و آفتاب ‌سوختگی است. سرم های آبرسان حاوی عصاره آلوئه‌ورا، گلیسیرین و اوره هستند که خاصیت خنک کنندگی و ضدالتهاب دارند و به رفع التهابات سطحی و قرمزی پوست کمک می‌کنند.

۷ خاصیت حیرت ‌انگیز سرم آبرسان برای داشتن پوستی شفاف و شاداب

با بهترین سرم های آبرسان پوست صورت آشنا شوید

امیدواریم در بخش قبلی به‌ خوبی با ضرورت استفاده روزانه از سرم های آبرسان آشنا شده باشید. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با بهترین محصولات برندهای معتبر دنیا در زمینه سرم‌های آبرسان و مرطوب کننده‌های با خاصیت آبرسانی و شادابی پوست آشنا کنیم.

  • سرم آبرسان ضد چروک و جوانساز ویشی

اولین محصول سرم آبرسان ویشی با ۱.۵ درصد اسید هیالورونیک خالص، ویتامین C و آب آتشفشانی ویشی است. این محصول حاوی ترکیبات فعالی است که مانند اسفنج آب را جذب می‌کنند و اجازه خروج آن را نمی‌دهند. به این ‌ترتیب رطوبت در لایه‌های سطحی و عمیق پوست حفظ می‌شود.

سرم آبرسان ویشی بعد از ۲ هفته پوست را به وضوح پر می‌کند و بعد از ۶ هفته ۴۷ درصد بر روی چین و چروک و ۶۰ درصد بر روی خطوط ریز تأثیر می‌گذارد و آنها را محو می‌کند. برای تهیه این آبرسان فوق‌العاده می‌توانید همین حالا به لینک https://shimenshop.com/search-products/category-skincare/ مراجعه کنید.

  • سرم هیالورونیک اسید هیدرو بوست نوتروژینا

سرم آبرسان Hydro Boost حاوی ۱۷ درصد کمپلکس آبرسان، هیالورونیک اسید خالص، ویتامین E، گلیسیرین، ویتامین B۵ و فیلتر محافظتی تیتانیوم اکساید است و مصرف روزانه آن به داشتن پوستی شاداب، یکنواخت و شفاف کمک می‌کند. این محصول یک آبرسان قوی برای انواع پوست خشک، نرمال و مختلط است که می‌توانید با خیال راحت هر روز آن را استفاده کنید.

  • سرم آبرسان ویشی مدل مینرال ۸۹

این محصول رطوبت پوست را به مدت ۲۴ ساعت تامین می‌کند و حاوی ۸۹ درصد آب معدنی اکسیر شده ویشی است. سرم آبرسان ویشی به سرعت جذب پوست می‌شود و با افزایش حجم پوست به شادابی و شفافیت آن کمک می کند. این سرم همچنین باعث کاهش التهابات، تقویت سد دفاعی پوست، رطوبت رسانی عمیق و تغذیه پوست می‌شود.

  • سوپر سرم آبرسان هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر

این محصول حاوی هیالورونیک اسید، آلوئه ورا و ۳ درصد گلیسیرین است که بلافاصله بعد از استفاده احساس شادابی و طراوت محسوسی به پوست می‌بخشد. هیالورونیک اسید موجود در سرم گارنیر می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر خودش آب جذب کند و با حفظ آب پوست مانع از دهیدراته و خشک شدن آن شود. این محصول علاوه بر آبرسانی عمیق پوست در نرم و مرطوب شدن آن و همچنین سفت شدن بافت پوست تاثیر قابل توجهی دارد.

  • سرم آبرسان قوی هیالورونیک اسید ساسکین

محصول بعدی سرم آبرسان ساسکین است که ضمن رطوبت رسانی عمیق پوست، گلیسیرین و عصاره جودوسر داخل ترکیبات آن به تنظیم طبیعی هیدراتاسیون پوست و پر کردن چین و چروک‌ها و خطوط ریز پوست کمک می‌کند. این محصول یک سرم آبرسان قوی، ضدچروک و حجم دهنده مناسب استفاده روزانه است که پوست صورت را به وضوح شفاف، روشن و یکنواخت‌تر از قبل می‌کند.

۷ خاصیت حیرت ‌انگیز سرم آبرسان برای داشتن پوستی شفاف و شاداب

برای تهیه این محصول و سایر سرم های آبرسانی که معرفی کردیم، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ مراجعه کنید. شیمن شاپ نماینده رسمی فروش محصولات اورجینال VICHY، Neutrogena، GARNIER، BODY SHOP و سایر برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی دنیاست.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید