در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه نجات جان پسربچه ای که در رودخانه زیستگاه در معرض غرق شدن قرار داشت، توسط سرنشینان یک قایق نجات خواهید.

لحظه دلهره آور نجات جان کودک در حال غرق شدن در رودخانه + فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی که در شبکه اجتماعی توئیتر تبدیل به ویدئویی داغ شده است لحظه نجات یک پسربچه در حال غرق شدن را به تصویر می‌کشد. این پسربچه در یک رودخانه محل زیست کروکدیل در حال غرق شدن بود که توسط سرنشینان یک قایق نجات پیدا کرد.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده این پسربچه در وسط رودخانه و در جدال با مرگ دیده می‌شود. در این ویدئو او در حالی که تلاش می‌کند خود را روی آب رودخانه خروشان شناور نگه دارد با فریاد زدن درخواست کمک می‌کند. این در حالی است که چند کروکدیل نیز در اطراف این کودک دیده می‌شوند.

خوشبختانه سرنشینان یک قایق که به نظر می‌رسند تیم نجات باشند به موقع از راه رسیده و این پسربچه را به داخل قایق منتقل می‌کنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از سرنشینان قایق دست این پسر را گرفته و او را از رودخانه بیرون می‌کشد.

در حالی که برخی از کاربران مدعی شدند محل وقوع حادثه رودخانه چامبال بوده هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه مشخص نشده است. این ویدئو توسط افسر پلیس هند " ساچین کوشیک" در توئیتر منتشر شد. او در شرح این ویدئو نوشت: «این صحنه واقعی شبیه به یک فیلم سینمایی است. این کودک در رودخانه چامبال در حالی در معرض غرق شدن بود که کروکدیل‌ها در پشت سر او حضور داشتند. تیم نجات در بهترین زمان ممکن از راه رسید و کودک را نجات داد. درود بر آنها.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری عکس العمل سریع تیم نجات برای کمک به این کودک را مورد تحسین قرار دادند.

گفتنی است؛ کشور هند از کشورهایی است که گهگاهی اخبار مربوط به حمله کروکدیل به افراد محلی در رودخانه‌های آن خبرساز می‌شود. با این حال این بار این کودک بسیار خوش شانس بود که از دو حادثه غرق شدن در رودخانه و حمله کروکدیل نجات یافت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید