در جریان وقوع سیل در پاکستان شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان از پیام همدردی و هم‌بستگی رئیس‌جمهور ایران تشکر کرد.

نخست‌وزیر پاکستان از رئیسی قدردانی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از رئیس جمهور ایران به دلیل ابراز همدردی با دولت و ملت پاکستان قدردانی کرد.

وی در پیام خود نوشت: از جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران به خاطر پیام حمایت و اعلام همبستگی با دولت و ملت پاکستان صمیمانه تشکر می‌کنم. ما در این لحظات سخت قدردان پیشنهاد حمایت از سوی وی هستیم.

همچنین رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران در یک توئیت از ابراهیم رئیسی برای ارسال پیام همدردی تشکر و قدردانی کرد.

این دیپلمات پاکستانی در ادامه تاکید کرد: ایارن و پاکستان همواره به پیوندهای ریشه‌دار برادرانه و مشترک متعهد خواهند بود.

سید ابراهیم رئیسی عصر روز شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به دولت و ملت پاکستان برای کشته شدن تعدادی از مردم این کشور در سیل اخیر بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دستورات لازم را به نهادهای ذیربط داده تا کمک‌های اولیه مورد نیاز برای مردم عزیز و شریف پاکستان به سرعت تامین شود، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هر نوع کمک و امدارسانی به مردم کشور برادر و همسایه پاکستان خبر داد.

نخست وزیر پاکستان نیز در این تماس تلفنی با ارائه گزارشی از خسارات و تلفات سیل روزهای اخیر در این کشور از همدردی و کمک رسانی‌های دولت و ملت ایران با مردم این کشور قدردانی کرد و گفت: ایران همواره همسایه‌ای حمایت‌گر و دوست و همراه روزهای سخت پاکستان بوده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید