با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در اردیبهشت ماه امسال افزایش قیمت کالاهای اساسی آغاز شده و فشار سنگینی به مردم وارد شد.

کاهش شدید مشتریان در بازار کالاهای اساسی / قیمت جدید مرغ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، پس از شوک قیمت اردیبهشت‌ماه امسال با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و پرداخت یارانه مستقیم به بازار کالاهای اساسی وارد کرد، به‌نظر می‌رسد بعد از ۳ ماه بازار مسیر خود را پیدا کرده است.

اگرچه افزایش قیمت کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم به حدی شدید و سنگین بوده است که‌ این‌ روزها در بازارهای مختلف از کاهش شدید مشتریان سخن گفته می‌شود.

فروشندگان از افت شدید قدرت خرید مردم سخن می‌گویند و این‌که در بازار دیگر مثل گذشته خریداری وجود ندارد و در عین حال، مصرف اقلام اساسی به شدت کاهش یافته است.

در حالی حاضر فعالان بازار در توصیف وضعیت فعلی بازار کالاهای اساسی می‌گویند: وضعیت فعلی بازار، آرامش،‌ رکود و التماس به مشتری برای خرید است.

با این حال، در هفته‌های اخیر شاهد کاهش جزئی قیمت برخی از اقلام اساسی مردم بوده‌ایم‌. بررسی آمارهای مرکز آمار ایران نیز نشان می‌دهد سه گروه از مجموع کالاهایی که در دسته خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها قرار دارند، طی یک ماه گذشته با کاهش قیمت مواجه شدند.

قیمت مرغ در بازار چند؟

قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز جمعه چهارم شهریورماه ۱۴۰۱ بدون افزایش قیمت نسبت به روز پنج‌شنبه، در بازه قیمتی ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان ثابت ماند. قیمت مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای نیز در بازه قیمتی ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان ثابت ماند.

مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) ۵۸,۹۰۰
مغز ران ۹۲,۰۲۰
ران مرغ بدون پوست ۷۸,۰۰۰
فیله مرغ ۱۲۷,۰۰۰
کتف مرغ ۴۶,۲۰۰
بال مرغ ۶۲,۷۰۰
ران مرغ با پوست ۵۳,۵۰۰
ساق مرغ ۹۰,۰۰۰
سینه مرغ ۱۰۶,۹۲۰
سینه مرغ بدون استخوان با کتف ۱۰۳,۶۸۰

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید