جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان به مناسبت اول شهریورماه روز پزشک با حضور در بیمارستان شهید مطهری از پزشکان پرتلاش این مرکز درمانی با اهداء لوح سپاس از طرف مدیر عامل شرکت تقدیر بعمل آوردند.

تقدیر از پزشکان پرتلاش بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان،رئیس بیمارستان شهید مطهری ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) ، از زحمات پزشکان این مرکز درمانی قدردانی کرد و گفت : تمامی کادر بیمارستان شهید مطهری طی بیست ماه گذشته به صورت شبانه روز در خدمت تلاشگران ذوب آهن اصفهان و مردم جامعه بوده اند و تنها عشق به مردم و احساس مسئولیت نسبت به این شغل مقدس باعث شده که بتوانند مشکلات وسختی های گوناگون را تحمل کنند.

دکتر علیرضا آجدانی با اشاره به اینکه کادر پزشکی شهید مطهری متشکل از ۱۰۸ پزشک حاذق ومتعهد است گفت: این عزیزان شبانه روز در تلاشند تا رنج و تلخی بیماران را به شیرینی بهبودی تبدیل کرده وسلامت دردمندان رابه آنان برگردانند واز این نظر عملشان مقدس است.

در این مراسم که در محل کار پزشکان انجام شد، رئیس بیمارستان شهید مطهری، سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و مرادیان معاون روابط عمومی حضور داشتند و لوح های تقدیر را به پزشکان پرتلاش بیمارستان شهید مطهری تقدیم کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید