در ویدیو زیر شاهد تصاویری از ناکام ماندن اقدام مرد کودک ربا به دلیل هوشیاری مادر شجاع خواهید بود.

تصاویر دلهره آور از لحظه ربودن کودک خردسال مقابل چشمان مادرش + فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ربوده شدن یک کودک توسط مرد کودک ربا در فروشگاه محلی در آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. کودک ربا با استفاده از غفلت مادر کودک، نوزاد او را از داخل کالسکه برداشت و اقدام به فرار کرد. با این حال هوشیاری مادر کودک مانع از ربوده شدن فرزندش توسط کودک ربا شد.

بنا به گزارش دیلی میل، " دانییِلا وولف " در حالی که نوزادش را در داخل کالسکه همراهش قرار داده بود مشغول انتخاب اقلام مورد نیاز خود از قفسه فروشگاه بود که کودک ربا از پشت سر به آن‌ها نزدیک شد. کودک ربا در یک لحظه و پس از برگشتن دانییلا، نوزاد را از داخل کالسکه برداشت و با بغل کردن کودک متواری شد. خوشبختانه دانییلا که متوجه این اتفاق شده بود بلافاصله کودک ربا را تعقیب کرد و فرزندش را از وی پس گرفت. این اتفاق در فروشگاه مواد غذایی سوپراسپرا در آلبرتون در نزدیکی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی رخ داد.

بنا به این گزارش کودک ربا یکی از کارمندان این فروشگاه بود که با برداشتن کودک از داخل کالسکه قصد ربودن او را داشت. دانییلا در این باره گفت: «کودکم در آغوش من بود و وقتی به بخش فروش گوشت رسیدم او را در کالسکه قرار دادم تا مقداری گوشت بسته بندی شده بردارم. در یک لحظه یک غریبه به کالکسه نزیدک شد و دخترم را از داخل کالسکه برداشت. من بعد از برگشتن دیدم که دخترم در کالکسه حضور ندرد و وقتی دقت کردم او را در آغوش یک مرد غریبه دیدم. من فورا خودم را به این مرد رساندم و دخترم را پس گرفتم. چرا قصد ربودن دخترم را داشتی؟ او می‌خندید و من به او گفتم جوک تعریف نمی‌کنم. من فریاد می‌کشیدم به چه حقی دخترم را برداشتی؟ می‌خواستی او را به کجا ببری؟»

پلیس آفریقای جنوبی پس از این حادثه در فروشگاه حاضر شد و یکی از کارکنان آن را بازداشت کرد. پلیس با تایید این کودک ربایی اعلام کرد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید