علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی، با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

متن تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی بانک دی‌؛ متن پیام بدین شرح است:

هفته دولت یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است. عملکرد این دو شهید بزرگوار در مدت کوتاه خدمت در دولت به گونه ای بود که به نماد خدمت صادقانه و خالصانه در ذهن تمام مردم ایران تبدیل شدند. 

بی شک نامگذاری هفته دولت و روز کارمند در تقویم رسمی کشور نیز اقدام نیکویی برای زنده نگه داشتن مشی و روش خدمتگزارانی است که به عنوان اسطوره های خدمت در یاد و خاطره مردم شریف ایران نشستند. 

همچنین ۴ شهریور، روز کارمند، یادآور تلاش‌ها و خدمات قشر وسیعی از جامعه است که در سایه و بی توقع، خدمت به هموطنان خود را به عنوان شغل خود برگزیده اند. توفیق خدمت به مردم و گره گشایی از کار ارباب رجوع ودیعه گرانبهایی است که اگر نیک به آن بنگریم در می یابیم که رشته پیوند دهنده انسجام جامعه است. بی شک نامگذاری این روز نیز در تقویم رسمی کشور، در وهله اول تلنگری برای مدیران و در وهله دوم زنهاری برای مراجعین به سازمانها است که به اهمیت و سختی کار کارمندان سازمان‌ها و ارگانها به چشم دیگری بنگرند. 

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره بانک دی بر خود واجب می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان، کارمندان شریف و خدوم دولت و سایر ارگانها، خانواده معزز شهدا و ایثارگران؛بالاخص کارمندان پرتلاش بانک دی تبریک بگویم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید