یک از رهبران جنبش انصارالله یمن گفت: جنگ با کشورهای متخاصم را تنها تمرینی برای رسیدن به آزادسازی مسجد الاقصی می‌دانیم.

انصارالله حملات اسرائیل به یمن را رد کرد
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یک عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله این کشور تاکید کرد: نبرد بزرگی که مردم یمن و ملت‌های امت اسلامی باید برای آن بسیج شوند، نبرد آزادسازی مسجد الاقصی است.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله این کشور امروز (شنبه) در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اظهار کرد: نقض‌های دشمن هرگز ما را از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت، در واقع نقض‌های دشمن به منزله سوخت برای زنده و مستمر ماندن جبهه‌ها است.

الحوثی تاکید کرد: اگر اراده درستی برای پایان دادن به جنگ و لغو محاصره یمن وجود نداشته باشد، این نبرد ادامه خواهد یافت.

به هیچ تهدیدی اهمیت نمی‌دهیم

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: ما به هیچ تهدیدی اهمیت نمی‌دهیم و سلاح‌هایی را که دشمن علیه کشور ما استفاده کند، می‌شناسیم و نحوه مقابله با آن را می‌دانیم، ما سلاح‌های بازدارنده‌ای در اختیار داریم که امکان تنظیم میزان بازدارندگی آنها وجود دارد و پیروزی نزدیک را محقق می‌کنند.

این رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: آتش‌بس را پذیرفتیم؛ زیرا نمی‌خواهیم جنگ ادامه یابد، اما اگر به محاصره کشور ما و جنگ علیه آن ادامه دهند، هرگز دست بسته نخواهیم ماند.

او ادامه داد: ما می‌خواستیم و می‌خواهیم که نبردمان نبردی مستقیم با دشمن اسرائیلی باشد.

الحوثی در ادامه گفت: جنگ‌هایی که علیه ما آغاز می‌شود، جنگ‌هایی پیش‌دستانه است که دشمن به دنبال ادامه یافتن آنها است تا امت را مشغول کرده و خود در جایگاهی امن باشد.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: نبرد بزرگی که مردم یمن و ملت‌های امت اسلامی باید برای آن بسیج شوند، نبرد آزادسازی مسجد الاقصی است و ما جنگ با کشورهای متخاصم را تنها تمرینی برای رسیدن به آزادسازی مسجد الاقصی می‌دانیم.

همچنین او تصریح کرد: گزارش‌های رسانه‌ای درباره حملات اسرائیلی در یمن درست نیست و اسرائیل در یمن حمله‌ای انجام نداده و هیچ یک از آن رخدادهایی که برخی رسانه‌ها در این خصوص منتشر کردند، اتفاق نیفتاده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید