براساس آخرین خبرها، خودروهای که قرار است وارد کشور شوند. زیر ۲۰ هزار دلار از کیا، نیسان و میتسوبیشی هستند.

 لیست خودروهایی وارداتی مشخص شدند+ قیمت و مشخصات

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، گمانه‌ها حاکی از آن است که ممکن است برخی خودروهای وارداتی از برندهای نیسان، کیا و میتسوبیشی باشند. برخی مدل‌های این برندها با وجود قیمت زیر ۲۰ هزار دلار یا حداقل نردیک به ۲۰ هزار دلار، ویژگی‌‎های رضایت‌بخشی دارند.

معرفی مشخصات ظاهری و فنی خودروهای وارداتی

نیسان ورسا

۱۵,۰۸۰ دلار

از برند نیسان دو مدل می‌توانند در لیست خودروهای وارداتی باشند. نیسان ورسا سدان ۲۰۲۲ خودرویی مناسب تردد شهری است. موتور چهار سیلندر آن برای عبور سریع در بزرگراه‌ها چندان مناسب نیست اما نسخه برتر ورسا یعنی نسخه SR جزو بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. هر دو نسخه SR و SV دارای گیربکس اتوماتیک هستند و سیستم‌های سرگرمی آن‌ها با Apple CarPlay و Android Auto سازگاری دارند. با این حال،SR دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی، فرمان روکش چرمی، چراغ‌های جلو LEDو استارت از راه دور است. هر ورسا یک موتور چهار سیلندر ۱۲۲ اسب بخاری دارد که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد. صندوق عقب این سدان جادار بوده و می توان ۶ چمدان دستی را در آن جای داد.

نیسان ورسا، گزینه محتمل برای واردات خودرو

کیا فورته

۱۹,۰۹۰ دلار

دیگر برند مورد انتظار برای لیست خودروهای وارداتی، کیا است. سدان کیا سراتو / فورته ۲۰۲۲ با طراحی ظاهری اصلاح‌شده و فناوری‌های بیشتر در چهار تیپ FE، جی‌تی لاین، LXS و جی‌تی به همراه پیشرانه قدرتمند ۲۰۱ اسب بخاری ارائه می‌شود. کیا فورته ۲۰۲۲ دارای صفحه‌نمایش لمسی مرکزی جدید ۱۰٫۲۵ اینچی که از اتصال بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. ترمز دستی الکترونیکی با قابلیت توقف خودکار، شارژر USB اختیاری در عقب ماشین، روکش چرم مصنوعی به همراه کلید هوشمند از راه دور، از دیگر تغییرات کیا فورته ۲۰۲۲ است. تجهیزات ایمنی اکنون شامل ۶ دستیار هوشمند راننده (ADAS) به‌صورت استاندارد، با حداکثر ۱۵ سیستم در دسترس به‌صورت آپشن از جمله دستیار رانندگی در بزرگراه، کروز کنترل هوشمند مبتنی بر ناوبری و هشدار خروج ایمن می‌شود.

کیا فورته ۲۰۲۲ مانند مدل قبلی خود با دو پیشرانه در دسترس است. تیپ‌های FE، جی‌تی لاین و LXS مجهز به پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی MPI با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور هستند.

نیسان سنترا

۱۹,۵۱۰ دلار

پکیج سفارشی جدید که به ویرایش نیمه‌شب معروف است، همانطور که انتظار می‌رود شامل قطعات جدید مشکی است. این را می‌شود روی جلوپنجره V شکل، تریم چراغ‌ها، دیفیوزر، اسپویلر، رینگ‌های ۱۸ اینچی، سقف و تا حدودی شیشه‌ها هم دید. آپشن‌های اضافی که در این خودرو به صورت استاندارد نصب خواهد شد شامل تهویه مطبوع دوگانه، روشن کردن موتور از راه دور، گرم‌کن فرمان، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط و البته سیستم ابداعی موسوم به Safety Shield ۳۶۰ خواهد بود.

نیسان سنترا مدل ۲۰۲۲ با همان پیشرانه مدل ۲۰۲۱ عرضه می شود. این خودرو همچنان متکی به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر است. این پیشرانه قادر به تولید ۱۴۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

میراژ، یکی از گزینه‌های خودروهای وارداتی

میراژ

۱۵,۶۹۰ دلار

سدان میتسوبیشی با نام میراژ G۴ ۲۰۲۲ یکی از مدل‌هایی است که مناسب افراد با سلیقه خودروهای کوچک و کم‌مصرف است. میتسوبیشی میراژ جی ۴ مدل ۲۰۲۲ از یک موتور سه سیلندر ۷۸ اسب بخار استفاده می‌کند. این مدل هم گیربکس پنج سرعته دستی دارد و هم می‌تواند با گیربکس اتوماتیک ارائه شود. این مدل مصرف سوخت بسیار مناسبی دارد. این خودرو شامل رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی مشکی، اسپویلر سقف مشکی و سایر طراحی‌های مشکی برای نمای بیرونی و کابین داخلی است. این میتسوی کوچک به یک موتور ۱٫۲ لیتری سه سیلندر مجهز است که تنها ۷۸ اسب بخار قدرت و ۷۴ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. گیربکس پنج سرعته دستی استاندارد در مدل پایه میراژ موجود است، اما تمام تریم‌های دیگر به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) مجهز هستند. این خودرو دیفرانسیل جلو است.

هر میراژ با اتصال بلوتوث استاندارد برای تماس‌های تلفنی بدون هندزفری ارائه می‌شود. مدل‌های پایه همچنین مجهز به سیستم صوتی با چهار بلندگو و رادیو HD و همچنین یک درگاه USB جلو و یک جک ورودی صوتی اضافه هستند. علاوه بر این، صفحه نمایش ۷٫۰ اینچی با Apple CarPlay و Android Auto استاندارد است. اگر به سیستم صوتی بهتر نیاز باشد، می‌توان آن را ارتقا داد.

کیا سول، خودرو مناسب برای واردات

کیا سول

۱۹,۱۹۰ دلار

در سول ال اکس ۲۰۲۲ نمایشگر ۸ اینچی سیستم سرگرمی به عنوان آپشن استاندارد اضافه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های تریم ال اکس ۲۰۲۲ باید به رینگ‌های ۱۶ اینچی، سیستم نمایش نقاط کورد دید راننده، هشدار برخورد از عقب و جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط مسیر و هشدار خروج از لاین اشاره کرد. در تریم‌های بالاتر سول ۲۰۲۲ یعنی: اس، اکس-لاین و جی تی- لاین برای مدل ۲۰۲۲ از نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی، سیستم سرگرمی، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، شارژر بی‌سیم و دو پورت شارژ یواس‌بی استفاده شده است. در قسمت پیشرانه، موتور ۲ لیتری ۱۴۷ اسب بخاری و همچنین نمونه ۱٫۶ لیتری توربوشارژ ۲۰۱ اسب بخاری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    تاوان اشتباهشان را باید بدهیم
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    ماکه پولمون به بیست هزار دلار نمیرسه یک خودروچهار هزاردلاری هم برا امثال ما وارد کنید😢

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید