با حضور سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور، فازهای توسعه شرکت آریا گرانول قم به عنوان بزرگترین و مجهزترین مجموعه تولید کفش افتتاح و به بهره برداری رسید.

بزرگترین مجموعه تولید کفش و چندین طرح عمران شهری افتتاح شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سید محمد حسینی روز شنبه در جریان سفر به استان قم به مناسبت هفته دولت، فازهای جدید و توسعه شرکت آریا گرانول قم را با ظرفیت تولید ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار جفت کفش و با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

معاون رئیس جمهور در بازدید از بخش های مختلف این مجموعه تولیدی با گزارش مدیرعامل و مسئولین، در جریان ظرفیت ها و مزیت های تولیدی و صادراتی کفش های شرکت آریا گرانول قرار گرفت.

 بر اساس گزارش مدیرعامل شرکت آریا گرانول، ۷۵ درصد تولیدات این شرکت با توجه به کیفیت بالای محصولات، به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق، سوریه، ارمنستان، روسیه و نیز برخی از کشورهای آفریقایی صادر می‌شود.

 بر اساس این گزارش همچنین، ۲۵ درصد گرانول کشور توسط این شرکت تولید می شود.

 احداث این مجموعه برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۲ هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

با حضور دکتر حسینی همچنین  چند طرح مربوط به جاده‌های مواصلاتی استان قم  که در یکسال گذشته انجام شده است، افتتاح شد.

طرح محور قم &جعفریه به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان، جاده دسترسی نمایشگاه بین المللی بین المللی قم به طول ۱۸۰۰ متر و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان ،بهسازی محور جاده قدیم قم-  تهران به طور ۱۱ کیلومتر و با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان و طرح سامانه روشنایی بزرگراه  راهجرد - سلفچگان به طول ۱۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان، طرح های عمرانی مربوط به جاده‌های مواصلاتی استان قم بود که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید. افتتاح برخی از این طرح ها که بیش از ۴ سال معطل مانده بودند در افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و صرفه جویی در مصرف انرژی نقش مهمی دارند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید