آندرس گواردادو، کاپیتان مکزیک پس از حضور در جام جهانی قطر از تیم ملی کشورش خداحافظی خواهد کرد.

 مکزیک پس از جام جهانی قطر کاپیتانش را از دست می‌دهد

به گزارش سلام نو به نقل از گلوبو، آندرس گواردادو سال‌ها یکی از اعضای اصلی تیم ملی مکزیک بوده و به عنوان کاپیتان این تیم فعالیت دارد. او در حال حاضر در آستانه حضور در جام جهانی قطر است و سابقه حضور در جام های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را دارد. به این ترتیب جام جهانی قطر پنجمین حضور او در این رقابت‌هاست.

آنتونیو کارباخال و رافائل مارکز دو اسطوره تیم ملی مکزیک هستند که تاکنون حضور در ۵ دوره جام جهانی را تجربه کردند و گواردادو در قطر به این جمع ملحق خواهد شد و در زمره بازیکنانی خواهد بود که پنج دوره در جام جهانی بودند.

آندرس گواردادو گفت: برای من جام جهانی آخرین حضور در تیم ملی کشورم است و بعد از پایان این رقابت‌ها از فوتبال ملی کنار می‌روم. این آخرین رویای من و آخرین هدف من است. دوست دارم در آخرین حضور در جام جهانی بهترین عملکردم را ارائه کنم چون این آخرین شانس من برای کسب افتخار است.

او همچنان با بیش از ۱۰۰ بازی ملی به عنوان یکی از با تجربه‌ترین بازیکن تیم ملی مکزیک فعالیت دارد و نسل جوان تیم ملی کشورش را هدایت می کند.

مکزیک در گروه جهانی برابر آرژانتین، لهستان و عربستان سعودی به میدان خواهد رفت و راهی دشوار اما نه غیرممکن برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید