مدیر عامل یک شرکت در چین به علت کم کاری کارمندانش به شکلی باورنکردنی اقدام به تنبیه کارمندان خود کرد.

تنبیه جالب کارمندان شرکت به دلیل کم کاری توسط مدیرعامل + فیلم

به گزارش سلام نو، یک شرکت چینی پس از آنکه گزارش تنبیه عجیب کارمندانش در خوردن تخم مرغ خام فاش شد جنجال برانگیخت. ماجرا از آنجا آغاز شد که یک دانشجوی سال دوم با نام مستعار " دئو " در یکی از شبکه‌های اجتماعی از تجربه ناخوشایند خود در شرکت فناوری ژنگژئو که زمانی به عنوان کارآموز در آنجا کار می‌کرد پرده برداشت.

دئو مدعی شد این شرکت دارای قانونی عجیب است که در صورتی که کارمندان نتوانند توقعات مالی کارفرمای شرکت را برآورده کنند یا سفارشات کافی دریافت نکنند مجبور به خوردن تخم مرغ خام می‌شوند. او ادعا کرد که پس از مقاومت از اطاعت از این قانون، مجبور به اتمام دوره کارآموزی خود شده است. او گفت بنا به درخواست مدیریت شرکت مجبور شد تا دلایل شخصی را به عنوان علت اتمام کارآموزی خود ذکر کند تا از این شرکت رفع مسئولیت شود.

اشاگری دئو خشم کاربران مجازی را برانگیخت و در ادامه انتشار یک ویدئو از داخل این شرکت که بدحالی کارکنان شرکت را پس از بلعیدن تخم مرغ‌های خام نشان می‌داد بر آتش این خشم افزود.

این در حالی است که این افشاگری‌ها به دلیل آنکه مستقیما نامی از مدیران شرکت برده نشده ظاهرا موجب ناراحتی آن‌ها نشده و آن‌ها اعلام کردند که خوردن تخم مرغ خام در کتابچه راهنمای کارمندان شرکت آورده شده است؛ بنابراین این چیزی بوده که از کارمندان خواسته شده است. با این حال تیم بازرسی اداره کار محلی در منطقه جینشئو در ژینگژو در حال بررسی این پرونده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید