به گفته رئیس کل دادگستری استان همدان، مشکل قطعی آب در همدان سوءمدیریت‌ها و بی‌تدبیرهای دولت قبل است که دولت سیزدهم باید پاسخگو باشند.

مقصر قطعی آب در همدان دولت قبل است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: در مسئله قطعی آب، سستی‌ها، کوتاهی‌ها و ترک فعل‌هایی از گذشته رخ داده که باید در این زمینه مدیران و مسؤولان خاطی شناسایی و محاکمه شوند.

ظهر امروز به مناسبت هفته دولت رئیس کل دادگستری و معاونان وی و دادستان همدان با استاندار همدان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان همدان در این دیدار، با اشاره به قطعی روزانه چندین و چند ساعته آب در همدان اظهار کرد: به طور قطع در این زمینه سستی‌ها، کوتاهی‌ها و ترک فعل‌هایی از گذشته رخ داده که باید آن مدیران و مسئولان محاکمه شوند.

محمدرضا عدالتخواه افزود: این کوتاهی‌ها تنها درباره مسئله آب بلکه در تمام زمینه‌ها از دولت قبل بر دولت سیزدهم تحمیل شده و دولت سیزدهم بالاجبار باید پاسخگوی تمام قصور دولت قبل باشد.

وی تصریح کرد: باید با پیگیری‌های انجام شده، مشخص شود که اگر در ۱۸ سال گذشته اعتباراتی آمده و درست استفاده نشده تا پروژه آبرسانی به همدان بر زمین بماند مقصر چه کسانی هستند.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت، عنوان کرد: دولت قبل با همه سوءمدیریت‌ها و بی‌تدبیرهایی که به نام تدبیر مطرح می‌شد، کشور را با وضع نامناسبی در همه حوزه‌ها تحویل دولت بعدی داد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این منفعل بودن در حوزه مدیریت آب، پیمانکار، درباره نحوه تخصیص اعتبار و هزینه کرد آن در سال‌های قبل مشهود است و امروز کار را برای ما دشوار کرده است.

وی با تقدیر از دادستان که در مسئله تأمین آب در این روزها در کنار دیگر مسئولان و مردم بوده است، تصریح‌کرد: در حال حاضر امیدواریم تا نهایی شدن پروژه آبرسانی از تالوار به همدان، با کمک چاه‌های آبی که کشاورزان به آب منطقه‌ای تحویل داده‌اند، بخشی از مشکلات آبی برطرف شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید