بانک توسعه تعاون بر اساس گزارش سامانه کارا در سرفصل اشتغال پایدار روستایی وعشایری به بیش از ۱۳ هزار طرح اشتغال زایی نهاد های حمایتی تسهیلات پرداخت کرده است.

بانک توسعه تعاون ۵۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به نهادهای حمایتی پرداخت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، آمارهای سامانه کارا تا ۲۹ مرداد سال جاری نشان می دهد که میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری از ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال عبور کرده است.

میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تا ابتدای شهریور سال جاری به نهادهای حمایتی به حدود ۵۶۰۰ میلیارد ریال رسید.

بر اساس این گزارش،شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان رضوی به ۸۱۶ طرح اشتغال زایی نهادهای حمایتی تسهیلات پرداخت کرده اند که همین امر موجب شده است این استان در رتبه اول قرار گیرد.

نهادهای حمایتی استان فارس با ۸۰۰ طرح،کرمانشاه با ۶۷۲ طرح،کرمان با ۵۹۲ طرح و مازندران با ۵۶۷ طرح در رتبه های دوم تا پنجم در تعداد طرح مشمول تسهیلات اشتغال زایی بانک توسعه تعاون قرار گرفتند.

بررسی آمارهای سامانه کارا نشان می دهد که از لحاظ میزان تسهیلات پرداختی به نهادهای حمایتی استان فارس با ۳۸۲ میلیارد ریال در رتبه اول قرار دارد.

استان خراسان رضوی با ۳۷۲ میلیارد ریال،کرمانشاه با ۲۷۶ میلیارد ریال،مازندران با ۲۴۳ میلیارد ریال و کرمان با ۲۳۸ میلیارد ریال در رتبه های دوم تا پنجم از لحاظ حجم ریالی تسهیلات قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید