مسید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی، به مشکلات آب در همدان و شهر کرد واکنش نشان داد و گفت: رئیس جمهور آبروی خود را برای حل مشکلات گذاشته است.

رئیسی آبروی خود را برای حل مشکلات گذاشته

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حسینی گفت: به مشکل آب شرب همدان اشاره کرد و گفت: از زمان سفر مقام معظم رهبری این خواسته صورت گرفته بود که به دلیل اینکه احساس نیاز نمی‌شد و با کم کاری که اتفاق افتاده بود، در حال حاضر به دست دولت در حال انجام است.

مسید محمد حسینی امروز در جمع مسؤولان و دهیاران و مردم روستای بناب زنجان با اشاره به اینکه دولت در این یک سال به همه استان‌ها سفر کرده و یک رکورد در کشور به ثبت رسید اظهار داشت: رئیس جمهور در این یک سال به روستاهایی سر زدند که در طول انقلاب این اتفاق صورت نگرفته بود.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه از نخستین نهادهایی که امام راحل دستور تشکیل دادند، تشکیل جهاد سازندگی و آبادانی روستاها بود که انجام شد، افزود: ما در اوایل انقلاب برای رسیدن به روستاها باید حتی با پای پیاده مسیر را طی می کردیم و به روستاهایی می‌رسیدیم که گویا از آن این کشور نبود.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه بلافاصله با تشکیل دولت برای ۵ میلیون خوزستانی که در دسترسی به آب شرب مشکل داشتند اقدامات اولیه آغاز شد، افزود: با اقدامات دولت این طرح در حال انجام است و انشاالله با اتمام آن مشکل آب این استان برطرف می‌شود.
وی به مشکل آب شرب همدان اشاره کرد و گفت: از زمان سفر مقام معظم رهبری این خواسته صورت گرفته بود که به دلیل اینکه احساس نیاز نمی‌شد و با کم کاری که اتفاق افتاده بود، در حال حاضر به دست دولت در حال انجام است.
حسینی با اشاره با اقداماتی که در کشور در حال انجام است، افزود: در سفرهای استانی مصوبات خوبی برای حل مشکلات صورت گرفته و بسیاری از طرح‌ها در هفته دولت در حال افتتاح است.
وی با بیان اینکه اولویت دولت در پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت بود، افزود: اتفاقات خوبی در حال انجام است و امیدواریم در گره گشایی دولت از مردم گام‌هایی خوبی برداریم.

حسینی با اشاره به مشکلات آب شرب شهر کرد اشاره کرد و گفت: به دنبال بارش باران در روزهای اخیر مشکل آب شهرکرد تشدید شد که با همت دولتمردان در کمترین زمان در حال انجام است.
وی با اشاره اینکه در حال حاضر در اروپا مشکلات بسیاری وجود دارد و آنها سال‌ها کشورهای مختلف را به صورت مستعمره داشتند و منابع آنها را غارت می کردند، تصریح کرد: امروز هم کشورهایی مثل کانادا و استرالیا به و شیوه ای مستعمره انگلیس هستند.
وی با بیان اینکه اروپا در تشدید بحران قرار دارند و برای تامین سوخت دچار مشکل هستند افزود: کشورهای اروپایی در حال حاضر با مشکلات سوخت مواجه هستند در حالی در کشور ما به همت دولتمردان سوخت مورد نیاز مردم در جال تامین است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه غله بسیاری از مناطق جهان توسط روسیه و اوکراین تهیه و تامین می شد، افزود: به همت دولت از همان روزهای نخست خرید گندم در اولویت قرار گرفته و تاکنون بیش از ۷ میلیون تن گندم خریداری شده است.
حسینی با بیان اینکه درگذشته وقتی از مشکلات آب سخن گفته می شد ما در فکر سیستان و کرمان بودیم، افزود امروز به دلیل شرایط جوی و کاهش بارش‌ها در استان هایی مثل آذربایجان شرق و عربی و بسیاری از استان‌ها درگیر مشکلات آب هستیم.

وی به تلاش دولت برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی آبروی خود را گذاشته و پای کار آمده است تا مشکلات مردم برطرف شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید