سردار محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران گفت: توافق نشود ، هیچ اتفاقی نمی افتد ، ما داریم کار خودمان را انجام می دهیم.

سپاه هیچگاه در مورد مذاکرات برجام دخالتی نکرده است

به گزارش سلام نو، عصرایران نوشت: سردار کوثری در مورد برداشتن تحریم های سپاه بعد از توافق گفت: اصلا هیچگاه سپاه در مورد مذاکرات برجام دخالتی نکرده است.

سردار محمد اسماعیل کوثری نماینده مجلس در مورد مذاکرات هسته ای ادامه داد: اینکه ادعا می کنند ایران برای مذاکره به میدان نمی آید دروغ محض است چراکه ایران همیشه این آمادگی را در عمل و رفتار نشان داده است ولی آنها آمدند زیرتوافق برجام زدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: الان هم در این مذاکرات باز آمریکایی ها هستند که دروغ می گویند ولی تیم مذاکره کننده ما نباید فریب حرفهای آنها را بخورد بلکه باید هم در رابطه با برداشتن تحریم ها تضمین های لازم را بگیرند و هم از طرف ما راستی آزمایی صورت گیرد و الا خارج از این باشد ما نتیجه ای نمی گیریم.

وی بیان کرد: آمریکایی ها قطعا هیچگاه به این دو پیشنهاد ما پایبند نمی شوند و قول هم نمی دهند علت اینکه جواب هم نمی دهند به این علت است که نمی خواهند زیر بار این توافق بروند هم جمهوری خواهان و حتی دموکرات ها در داخل و هم صهیونیست ها از بیرون فشار می آورند که امتیازی از طرف دولت فعلی آمریکا به ایران داده نشود.

وی تاکید کرد: حتی نمی شود روی قول آنها در شرایط فعلی حساب کرد چون ممکن است دولت بعدی آمریکا همان بلای که ترامپ سر توافق آورد را بیاورد.

کوثری در مورد اینکه اگر توافقی انجام نشود چه اتفاقی می افتد گفت: هیچ اتفاقی نمی افتد چراکه ما داریم کار خودمان را انجام می دهیم و فقط خباثت آمریکایی ها برای ملت ها بیشتر مشخص می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد برداشتن تحریم های سپاه بعد از توافق نیز گفت: اصلا هیچگاه سپاه در مورد مذاکرات دخالتی نکرده است و آنها از آن طرف این را مطرح می کنند که بگویند سپاه مانع این عدم توافق است در صورتیکه این دروغ محض است. مجلس اعتقاد دارد که باید تمامی تحریم ها برداشته شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید