۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 55383231

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به جزیره زیبای قشم، خرید کردن است. با ما همراه باشید تا با در دست داشتن "راهنمای خرید در قشم" سفر به این مقصد را بی‌بدیل کنید.

راهنمای خرید در قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: قشم به دلیل موقعیت مکانی منحصر به فرد و همسایگی با خلیج فارس دارای بازارها، مراکز خرید و تنوع اجناس اصل و با کیفیت است و همین امر سبب شده تا سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب کند تا علاوه بر دیدن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن، خریدی خوب و مقرون به صرفه نیز داشته باشند.

راهنمای خرید در قشم نیاز هر مسافری به این جزیره شگفت‌انگیز است چرا که به وسیله آن می‌توان یک خرید مطلوب و رضایت‌بخش را برای خود رقم زده و با خاطره‌های به یاد ماندنی به مبدا بازگشت. قشم با داشتن مراکز خرید متفاوت و تنوع بالای کالاهای گوناگون امکان مرتفع کردن هر سلیقه و نظری را فراهم کرده است و تنها کار با اهمیت برای خرید در قشم نوشتن چک لیستی از اجناسی است که مدت‌ها به دلیل قیمت بالا یا پیدا نکردن نسخه اصلی موفق به خرید آن نشده‌اید.

راهنمای خرید در قشم

راهنمای خرید در قشم و خرید هیجانی

در صورت داشتن راهنمای خرید در قشم، شما با دیدن هر کالای خوش قیمت و یا ارزان نسبت به نقاط دیگر از یک خرید هیجانی پیشگیری می‌کنید. خرید هیجانی خریدی است که بعد از آن احساس پشیمانی دارید و متوجه می‌شوید بخش اعظم از مبلغی که برای خرید اختصاص داده بودید را صرف کالاهایی کردید که اصلا نیاز ندارید و بعضا به کار نمی‌آید.

بهترین روش در راهنمای خرید در قشم، نوشتن و به همراه داشتن یک لیست از وسیله و کالاهایی است که مدت‌ها در نظرتان برای خرید بوده، در این صورت می‌توانید خریدی هدفمند و به دور از هیجانات لحظه‌ای داشته باشید. اگر این چک لیست را قبل از سفر به قشم تهیه کنید، با مقایسه قیمت‌ها در محل زندگی و یا پایتخت، می‌توانید لذت بیشتری را از خرید خود در قشم بچشید چرا که کیفیت اجناس تناسب درخور توجهی با قیمت آن دارد.

مراکز خرید در قشم راهنمای خرید در آن

سیتی سنتر: بسیاری از برندها در مرکز خرید سیتی سنتر نمایندگی دارند و این تأثیر ویژه‌ای بر راهنمای خرید در قشم می‌گذارد. این مرکز خرید جذاب و خاص، طیف وسیعی از پوشاک، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی و در نهایت لوازم خانگی را در خود پوشش می‌دهد و وجود شهربازی و رستوران در سیتی سنتر دلیل دیگری برای محبوبیت آن است.

راهنمای خرید در قشم

مرکز تجاری و اداری فردوسی قشم: از مجتمع‌های تجاری مهم قشم در راهنمای خرید قشم می‌توان به مرکز تجاری قشم اشاره کرد که با داشتن 450 واحد تجاری، یکی از غنی‌ترین مراکز خرید قشم به شمار می‌آید و با رفتن به آن با تنوع بسیار زیادی از محصولات متفاوت مواجه می‌شوید.

مرکز خرید خلیج فارس: از بازارهای پر اهمیت جزیره قشم، مرکز خرید خلیج فارس است که امکان خریدی مقرون به صرفه را در حوزه پوشاک، لوازم الکترونیک و خانگی فراهم می‌کند. رستورانی در طبقه آخر این مرکز خرید شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

مجتمع تجاری دو دولفین: آنچه در راهنمای خرید در قشم اهمیت دارد، خریدی اقتصادی و کیفی است، از این جهت مرکز خرید دو دولفین یکی از مراکزی است که با داشتن لوازم لوکس، خانگی و آرایشی، پوشاک و گیاه امکان خریدی مطلوب را به بازدیدکنندگان و مراجعان خود می‌دهد و علاوه بر این با وجود رستوران و کافه و نیز هوای درونی مطبوع خرید را به یادمانی‌تر می‌کند.

راهنمای خرید در قشم

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم از فضاهای جالب و دیدنی این جزیره محسوب می‌شود و یک مکان بی‌نظیر برای خرید لباس و صنایع دستی به شمار می‌آید. گفتنی است که گردشگران کمتر به این بازار می‌آیند و با رفتن به آن شاهد خرید و مراودات اجتماعی بومیان جزیره خواهید بود و از طرفی می‌توان خریدی آرام با فروشنده‌های صمیمی و خون‌گرم در حجره‌های باز یا مسقف برای خود رقم زد.

در طی این مطلب تلاش کردیم تا راهنمای خرید در قشم را با شما در میان بگذاریم تا با سفر به این جزیره بی‎نظیر و دیدن جاذبه‌های آن، خریدی مطلوب، کیفی، متنوع و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید