آبی های پایتخت در سومین مصاف خود در لیگ برتر به مصاف مس کرمان می رود.

ترکیب احتمالی آبی‌های پایتخت برای بازی با مس کرمان

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، تیم استقلال تهران در چارچوب رقاب‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم مس کرمان خواهد بود.

این اولین بازی فصل آبی پوشان با حضور تماشاگران است که هواداران خانم هم قرار است در استادیوم شاهد مصاف شاگردان ریکاردو ساپینتو مقابل نارنجی پوشان باشند.

تیم مس که در هفته نخست برابر نفت مسجد سلیمان شکست خورده بود مقابل پیکان تهران در هفته پیش برنده شد؛ مانند استقلال که هفته نخست سه امتیاز را به سپاهان واگذار کرد و در انزلی از سد ملوان گذشت.

با نظر ریکاردو ساپینتو، عزیزبک آمانوف، زبیر نیک‌نفس، سیاوش یزدانی، محمدحسین زواری و کاوه‌رضایی افرادی هستند که در لیست بازیکنان تیم برای تقابل با مس جای نگرفته‌اند.

استقلال طی دو بازی گذشته با حضور سید حسین حسینی درون دروازه به میدان رفته که فعلا موفق به کلین شیت نشده است و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته انگیزه بالایی خواهد داشت تا در این بازی اولین بار بدون گل خورده ورزشگاه را ترک کند.

خط دفاعی استقلال در بازی با مس کرمان

خط دفاعی سه نفره استقلال مانند نیمه دوم بازی مقابل ملوان به دفاع چهار نفره تغییر خواهد کرد. آبی‌ها از ابتدای بازی امروز به احتمال با صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی به میدان بروند.

در خط میانی روزبه چشمی، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور هم بازیکنانی هستند که طی دو بازی قبلی هم توسط ساپینتو آزمایش شده و به نظر می‌رسد از سوی سرمربی انتخاب مطمئن در ترکیب ثابت باشند.

در خط حمله با وجود گزینه‌های زیاد برای این مرد پرتغالی او احتمال از ترکیب سه نفره کوین یامگا، محمد محبی و سجاد شهباززاده استفاده خواهد کرد که در نیمه دوم از نفراتی مانند پیمان بابایی، مهدی قایدی و آرمان رمضانی می‌تواند به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند.

 ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس کرمان

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، محمد محبی و سجاد شهباززاده

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید