سرهنگ یدالله جهان‌تاب رییس پلیس راه مازندران، محدودیت ترافیکی جاده های شمالی را در پایان هفته اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه مازندران از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه خبر داد و اعلام کرد که جاده هراز و کندوان روز جمعه یکطرفه می‌شود.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه اعمال محدودیت های تردد برای کنترل ترافیک در محورهای شمالی از ساعت ۱۲ امروز آغاز می شود، افزود که محدودیت های ترافیکی در این دو محور تا پایان روز جمعه چهارم شهریور ادامه می یابد و محورهای کندوان و هراز نیز روز جمعه از تهران و کرج به سمت مازندران یکطرفه می‌شود.

وی با اعلام این که تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه پنجم شهریور ماه از محورهای کرج، چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و فقط موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک اجازه تردد دارند ، جزییات بیشتر محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران را به شرح زر اعلام کرد :

محدودیت ترافیک محور کندوان در روز جمعه

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه چهارم شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ چهارم شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه دوم شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم همین ماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب همچنین با تاکید بر این که اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود ، از مسافران خواست تا برنامه سفر خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه محورهای مازندران هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و اظهار داشت: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهان تاب وی با بیان اینکه تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه در زمان حاضر عادی و روان در جریان است از مسافران و رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید