سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به حرکت جنجالی اش در بازی با ملوان گفت: گروه پزشکی برای حمایت از تیم‌شان نیامده بودند آنها باید کار خودشان را انجام می‌دادند.

سرمربی استقلال: گروه پزشکی نباید جلوی من خوشحالی می کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ساپینتو در نشست خبری پیش از مسابقه با مس کرمان اظهار داشت: دیدید که مس کرمان مقابل پیکان گل‌های زیادی زد که یک جوری شگفتی است. آنها که تازه به لیگ برتر آمده، نشان دادند که تیم خوبی هستند.آنها به اندازه ما امتیاز دارند و در لیگ برتر ایران تیم ضعیفی نداریم.

ما زمان نیاز داریم تا آن چیزهایی که من می‌خواهم را در استقلال پیاده کنم

ساپینتو در مورد اینکه فکر می‌کنید در چه زمانی به شناخت صددرصدی از تیم‌تان می‌رسید و چهره استقلال کامل ساپینتو را چه زمانی می‌بینیم، گفت: من ایده‌های زیادی در فاز دفاعی و فاز حمله دارم و ما زمان نیاز داریم تا آن چیزهایی که من می‌خواهم را در تیم پیاده کنم. بازیکنانم شرایط و رفتارهای خوبی در تمرین دارند و همان‌ها را هم به بازی انتقال می‌دهند. بازی فقط تهاجمی نیست. بازی که در هفته گذشته مقابل ملوان و سپاهان داشتیم اینگونه بود که این تیم‌ها منتظر یک اشتباه هستند تا از آن استفاده کنند و موقعیت برای خودشان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: مس کرمان فردا به میدان می‌آید که امتیاز بگیرد و منتظر اشتباهات کوچک هستند تا از آنها استفاده کنند به ما گل بزنند. اگر مثبت کار کنیم و پیش برویم و می‌توانیم ریسک کنیم. در بازی‌های گذشته از اشتباهات کوچک ما استفاده کردند و ما هم گل خوردیم اما ما تیمی نیستیم که منتظر تیم حریف بمانیم. ما تیمی هستیم که حریف را کنترل خواهیم کرد. برای اینکه اینگونه بازی کنیم باید شاداب باشیم و از نظر ذهنی هم آماده باشیم.

*من مذهبی هستم اما خرافاتی نیستم

وی در مورد اینکه به حریف فردای شما اتهام جادوگری می‌زنند و شما تا حالا با چنین مسئله‌ای برخورد کرده‌اید یا نه، اظهار داشت: امیدوارم جادوگری انجام ندهند و دوست ندارم به این مسائل اعتقادی داشته باشم و یک نفر هم دیروز به من گفت در فوتبال هر چیزی امکانپذیر است، گفتم بله امکانش هست. خیلی از مربیان را می‌شناسم که خرافاتی هستند اما من خودم برخوردی نداشتم. من مذهبی هستم اما خرافاتی نیستم. من اعتقاد دارم ولی اینها را قاطی هم نمی‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه قبل از شروع لیگ آرمانگرا نشان دادید و گفتید چهار قهرماین برای استقلال می‌آورید اما اکنون که سه هفته از لیگ ایران گذشته و آن را چطور می‌بینید که مدیر رسانه‌ای استقلال عنوان کرد: آن زمان ایشان گفت امیدوارم بتوانیم برای استقلال قهرمانی بیاورم و هیچ وقت چنین قولی نداده من با دقت پرسیدم و به من گفت که امیدوارم قهرمانی بیاورم. فقط ما نیستم که آرزوی قهرمانی داریم سه تیم دیگر هم این آرزو را دارند. می‌خواهیم جلو برویم و روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم. این هم ایده ما است برای بازی بعدی.

*نمی‌توانم راجع به بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند، حرف بزنم

ساپینتو در مورد اینکه استقلال مقابل ملوان در یک نیمه با سه مدافع و در نیمه دیگر با چهار مدافع بازی کرد و از این به بعد تیم شما با چهار مدافع بازی خواهد کرد یا نه، بیان داشت: البته که من نمی‌خواهم راجع به استراتژی صحبت کنم. ولی ما با سیستم‌های مختلف کار می‌کنیم و در هر بازی استراتژی آن بازی را داریم. فردا هم می‌بینید که چه برنامه‌ای برای بازی داریم. اکنون نمی‌توانم راجع به بازیکنانی که بازی می‌کنند یا نمی‌کنند صحبت کنم.

وی در مورد اینکه فردا اولین بار است با هواداران استقلال روبه‌رو می‌شوید، عنوان کرد: منتظرم که این فضای عالی را ببینم و تجربه کنم با خانواده خودم، با طرفدارهای خودمان و امیدوارم این عشق و هیجان را فردا در بازی ببینم و امیدوارم تا 90 دقیقه ما را تشویق کنند چون ما در طول 90 دقیقه نخواهیم ایستاد و می‌جنگیم. فردا همه با هم می‌جنگیم از اولین دقیقه تا آخرین دقیقه تا سه امتیاز را بگیریم.

*در بازی با سپاهان یک پنالتی را برای ما نگرفتند

سرمربی استقلال در مورد اینکه هواداران نگران این هستند که با هیجان‌هایی که دارید کنار زمین کارت زرد و قرمز دریافت کنید، گفت: من یک فرد عاطفی هستم و مطمئناً در بیشتر اوقات سعی می‌کنم خونسردی‌ام را حفظ کنم. اما در بازی قبلی یک قسمت‌هایی نا امیدکننده بود و خوش‌شانس نبودیم که گل خوردیم. از طرف دیگر تصمیم غلط داوری را هم شاهد بودیم. در بازی با سپاهان یک پنالتی را برای ما نگرفتند و روی دروازه‌بان حریف هم خطایی انجام ندادیم اما داور خطا گرفت. این مسائل دست به دست هم می‌دهد و نتیجه‌اش واکنش من می‌شود. در بازی با ملوان هم یک گل ما درست بود.وقتی شما همه جانبه می‌خواهید بروید و برنده شوید اما حریف شما هیچ کاری نمی‌کند که برنده شود و فقط یک اوت می‌اندازد این مسائل آدم را عذاب می‌دهد.

* خوشحالی گروه پزشکی تحریک خیلی بزرگی بود

ساپینتو افزود: هیچکس نباید به هیچکس بی‌احترامی کند اما تحریک را دوست ندارم اما گروه پزشکی در آن بازی من را تحریک کرد. باید خنثی می‌شدند. آنها برای حمایت از تیم‌شان نیامده بودند آنها باید کار خودشان را انجام می‌دادند. نباید جلوی مربی حریف خوشحالی کنند این عادلانه نبود. ببخشید که من عالی نیستم. این حرکت آنها تحریک خیلی بزرگی بود. اما من مربی باید رفتار خوبی داشته باشم ولی من را تحریک نکنند چون این یک بازی عاطفی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شما احساسی هستید و ما ایرانی‌ها هم همینگونه هستیم اما داوران ایرانی سخت‌گیر هستند و ممکن است کارت زرد و قرمز بدهند، گفت:  امیدوارم هیچ وقت با من ناعادلانه رفتار نکنند. من همیشه رفتار خوبی دارم با داوران اما بعضی‌ جاها ممکن است من موافق رفتار آنها نباشم و شخصاً در آخر بازی با آنها صحبت کردم و خیلی هم مؤدبانه صحبت کردم. به عنوان یک فرد متمدن ممکن است افراد عقاید مختلفی داشته باشند و باید این را قبول کنند که جروبحث کنیم. در هر بازی ما سه تیم داریم و همه هم می‌خواهند بهترین عملکردشان را نشان دهند تا نتیجه عادلانه در آخر رقم بخورد نه صادقانه. وقتی می‌بینم که عملکرد خوبی ندارند انتظار دارم این فرصت را به من بدهند تا با آنها صحبت کنم ولی تا الان با آنها هیچ مشکلی نداشتم حتی اگر تصمیمات‌شان را قبول نداشته‌ام. امیدوارم داوران از هیچ کارتی استفاده نکنند. برای کاری که من اصلاً انجام نداده‌ام.

* استادیوم بدون حضور بانوان واقعاً جو خوبی ندارد

سرمربی استقلال ادامه داد: پلیس می‌گفت شما حین بازی کاری انجام دادید اما من این کار را نکرده بودم و من در کنفرانس در این مورد صحبت کردم زیرا دروغ گفته بودند. موضوع خوشحال‌کننده این است که در مورد بانوان ایرانی صحبت کنم. سرانجام زنان ایرانی به ورزشگاه رفتند و این یک خبر خیلی خیلی عالی بود. یک استادیوم بدون حضور بانوان واقعاً جو خوبی ندارد. تبریک می‌گویم و به بانوان هوادار استقلال خوش‌آمد می‌گویم و به عنوان سرمربی استقلال برایم افتخاری است که اولین بازی با حضور بانوان را تجربه کنم.

گفتنی است، محمدحسین زرندی، مدیر رسانه استقلال در مورد حکم زندانی شدن ساپینتو در پرتغال اظهار داشت: این خبر یک اشتباه در ترجمه بوده است و آن 30 روز مربوط به نشستن سرمربی استقلال روی نیمکت تیم بوده و هیچ ربطی به مسائل دیگر ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید