غطعی آب در همدان باعث شده که آب دوش‌های استخر در برخی ساعات با کمبود فشار آب مواجهه شوند.

قطعی آب در همدان استخرها را تعطیل کرد
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، این روزها مردم شهرستان همدان با معضل قطعی آب روبرو هستند و قطعی آب موجب شده بسیاری از مشاغل و امورات اجتماعی و شخصی مردم با مشکل روبرو شود که اماکن عمومی و ورزشی هم از این موضوع مستثنی نیستند و چند روزی است که قطعی آب دوش‌های استخر پیش از ورود و پس از خروج از آن موجب بروز مشکلاتی در این زمینه شده است که لازم است در صورت ادامه روند بی آبی مسئولان امر به این موضوع ورود کنند.


قطعی آب در همدان چند هفته‌ای است که مردم همدان را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده و طی هفته اخیر به اوج خود رسیده است و استخرهای همدان که به طور قطع بیش از همه درگیر این موضوع هستند به علت قطعی آب از ارائه خدمات پیش از ورود به استخر و پس از خروج از استخر به مردم معاف شده بودند زیرا قطعی آب موجب شده بود دوش‌های حمام و سرویس‌های بهداشتی استخرها بلااستفاده و بی‌فایده باشد و همین موضوع عدم رعایت بهداشت را در پی دارد.

علی ضمیری کامل، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان  ضمن اشاره به این‌که استخر کوثر و الوند که از استخرهای اداره کل ورزش و جوانان محسوب می‌شوند به علت تعمیرات تعطیل هستند، اظهار کرد: در استخرهای شهرستان همدان که از بخش خصوصی هستند از دوش‌های شستشو پیش از ورود به استخر و پس از خروج به استخر به علت قطعی آب استفاده نمی‌شود و متوجه این موضوع شده‌ایم و لازم است در آن زمان به علت مباحث بهداشتی به فعالیت نپردازند.

وی با بیان این‌که بهتر است این اتفاقات رخ ندهد و سلامت و بهداشت مردم در اولویت امر قرار دارد، تصریح کرد: البته در بسیاری از موارد قطعی دوش به طور کامل رخ نداده و در برخی ساعات کمبود فشار آب در دوش‌های استخرها هم وجود داشته است اما مشکل قطعی دوش‌ها در استخرهای همدان را داشته‌ایم.

سهمیه بندی آب در همدان

ضمیری کامل مطرح کرد: استخرهای همدان در حال حاضر فعال هستند اما به علت قطعی آب در همه ساعات بلیت فروشی صورت نمی‌گیرد و در این زمینه محدودیت زمانی و فشار آب به وجود آمده است و سهمیه‌بندی آب همدان در مناطق مختلف شهرستان علت اصلی این موضوع است.

در ادامه علی پیری مدیر استخر شهرداری همدان با بیان این‌که قطعی دوش‌های آب این استخر به علت قطعی آب رخ داده بود و این موضوع برای استخر شهرداری یک معضل بزرگ شده بود و اعتراض مردم را در پی داشت، عنوان کرد: استخر شهرداری در حال حاضر تعطیل است و صرفاً صبح‌ها فعال است و در ساعات محدودی اقدام به استفاده از استخر می‌شود و زمانی که از استخر استفاده می‌شود بنا بر زمان‌بندی سهمیه آب اداره کل آبفا است و دوش‌ها در آن موقع فعال است.

وی افزود: از هفته پیش این اتفاق رخ داد و استخر شهرداری تقریباً تعطیل شده است و زمانی که دوش‌های آب قطع بود و مردم با همان حالت وارد استخر می‌شدند و بدون شستشو از استخر خارج می‌شدند تصمیم گرفتیم این روند را قطع و تعطیل کنیم تا زمانی که این مشکلات حل شود.

پیری خاطرنشان کرد: سلامت و بهداشت مردم و فضای استخر برای ما اولویت است بنابراین استخر شهرداری در زمان‌های قطعی آب و دوش به طور کامل تعطیل است زیرا ورود و خروج از استخر بدون دوش غیر بهداشتی است و به همین علت استخر در حالت تعطیلی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ در سطح استان همدان ۳۲ استخر وجود دارد که از این تعداد ۱۸ استخر در شهرستان همدان مشغول به فعالیت هستند؛ مردم پس از مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی به ویژه در استخرها را برای پیگیری این موضوع می‌توانند از طریق تماس با سامانه شکایت های مردمی ۱۹۰ مراکز بهداشت و سلامت دانشگاه موارد غیر بهداشتی را اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید