با انجام دادن این تست و انتخاب رنگ مورد علاقه تان می توانید ویژگی های شخصیتی خود را بیشتر بشناسید.

شناخت شخصیت افراد از روی رنگ مورد علاقه شان

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، در این تست، ویژگی های شخصیتی خود و اطرافیانتان را بر اساس رنگ مورد علاقه تان کشف خواهید کرد.

تست شخصیت شناسی از روی رنگ ها

رنگ قرمز

شما به دنبال قدرت و کنترل دیگران هستید. شما راه خودتان را می روید. شما نمی خواهید بخاطر دیگران قدرت و آزادی خودتان را از دست بدهید. شما عاشق ، رمانتیک ، جسور، مصمم، برونگرا، با اراده هستید و از ابراز عقیده خود نمی ترسید.

وجدان کاری دارید وعمل گرا هستید. سریع فکر می کنید و مشکلات را سریع حل می کنید. شما به کارتان معتاد هستید. اما اگر کارتان را دوست نداشته باشید، انجام دادن آن کاربرایتان سخت است.

رنگ آبی

شما به دنبال معنای حقیقی زندگی هستید. شما می خواهید در هر کاری منحصر به فرد باشید. شما برای روابطتان ارزش قائل هستید. از پرورش گیاهان و نگهداری از حیوانات لذت می برید. بدنبال روابط رمانتیک هستید. احساسی تصمیم می گیرید. شما می خواهید دیگران شما را درک کنند و از شما قدردانی کنند.

در شغلتان بسیار دقیق هستید و حواس تان به جزئیات است. شما با مردم خوب ارتباط برقرارمیکنید و دوست دارید دیگران را راهنمایی کنید و تأثیر مثبتی روی زندگی آنها بگذارید.

رنگ سبز

شما فردی رویاپرداز، ناسازگار و مشکل گشا هستید. شما برای هوش، بینش، عدالت و انصاف ارزش قائل هستید. شما با معیارهای خودتان زندگی می کنید و به کارهای روتین علاقه ای ندارید. در روابطتان، از قلبتان پیروی می کنید اما دوست ندارید احساساتتان شما را کنترل کند.

در محل کار، شما عاشق یادگیری دانش و مفاهیم جدید هستید. اگر با موانع یا مشکلاتی روبرو شوید به راحتی تسلیم نمیشوید. ریسک پذیر و جسور نیستید. شما اطلاعات را به سرعت مشاهده، تحقیق و پردازش می کنید تا به یک ایده جدید برسید.

رنگ زرد

شما فردی خوش بین، سرگرم کننده، شاد و خلاق هستید. شما عاشق صحبت کردن با مردم هستید و نمی توانید برای مدت طولانی تنها باشید. در پنهان کردن احساسات خودتان بسیار مهارت دارید. شما عاشق زندگی در زمان حال هستید و از هر لحظه نهایت لذت را می برید. شما یک شریک جذاب، سرگرم کننده و پرشور هستید.

در محل کار، عاشق خلق ایده های جدید هستید. تصمیمات مالی خوبی می گیرید. گاهی اوقات، ممکن است خیلی سریع تصمیم بگیرید و در انجام کارها عجله کنید.

رنگ سیاه

شما فردی با اراده، مصمم، با اعتماد به نفس، مستقل و ریسک پذیر و گاهی جدی، ترسناک و مقتدر هستید. شما فردی محافظه کار هستید که ظرافت ، وقار، پیچیدگی و ادب را از خودتان به نمایش می گذارد. اغلب به خاطر وضعیت و سبک زندگیتان دیگران به شما حسادت میکنند .

شما مراقب احساسات خودتان هستید و دیوارهای بسیار بلندی دارید تا اجازه ندهید کسی وارد زندگی شما شود، زیرا دوست ندارید تمام جزئیات زندگیتان را به دیگران بگویید. ممکن است از طرد شدن بترسید بهمین خاطر ابراز وجود نمیکنید. شما به خوبی نقاط ضعف خودتان را پنهان می کنید. در هر کاری موفق میشوید و دوست دارید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. درخواست کمک از دیگران برای شما سخت است.

رنگ سفید

شما فردی صلح طلب، صبور، همدل، آرام، متفکر، منظم و دقیق هستید. طرفدار عفت و پاکی هستید. شما برای سادگی، آراستگی و آرامش ارزش قائل هستید. از دعوا و درگیری خودداری میکنید و هدفتان حفظ تعادل در شرایط آشفته است. در روابط، سخاوتمند، مهربان و شنونده خوبی هستید و در عوض انتظار مهربانی و احترام را از شریک زندگیتان دارید.

در محل کار، مستقل هستید ودوست ندارید تحت کنترل باشید. دوست دارید کارها را به روش خودتان انجام دهید. شما در کارتان کاملاً دوراندیش و منظم هستید.

رنگ صورتی

شما فردی بازیگوش، سرگرم کننده، ساده، باهوش و اجتماعی هستید. شما به دنبال عشق بی قید و شرط هستید. شما به خانواده و دوستانتان اهمیت زیادی می دهید. شما یک همسر رمانتیک هستید.

رنگ بنفش

شما فردی دلسوز، تخیلی، رویاپرداز، رویا، شهودی، خلاق ،احساساتی ، مرموز، پر انرژی وجذاب هستید. شما علاقه عمیقی به معنویت دارید. دوست دارید با شما مثل خانواده سلطنتی رفتار شود. شما شخصیت خودتان را دوست دارید. بسیارزودباور هستید و دوست ندارید از دستورات پیروی کنید یا تحت کنترل دیگران باشید.

رنگ نارنجی

شما فردی خودجوش، خوش بین، متفکر ، مصمم، شوخ، جسور، مشتاق، پرانرژی، روحانی و گاهی تجملاتی هستید. شما عاشق معاشرت و کاوش در فرهنگ های مختلف هستید. آزادی خودتان را دوست دارید و دوست ندارید کسی شما را کنترل کند. شما به فعالیت های ماجراجویانه مانند کمپینگ، پیاده روی، غواصی، چتربازی و غیره علاقه مند هستید.

رنگ طلایی

شما تلاش میکنید در زندگی پیشترفت کنید. شما دوست دارید که زندگیتان سرشار از ثروت، دستاورد، موفقیت و پیروزی باشد. برای اعتبار و تجمل ارزش قائل هستید. پیچیده، ظریف و آگاه هستید. در روابط، شما دلسوز، دوست داشتنی و سخاوتمند هستید. شما خوشحال میشوید که خرد و ثروت خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما فردی مسئولیت پذیر، قابل اعتماد، جزئی نگر، سنتی ، پیرو قوانین و به دنبال ثبات هستید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید