مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو درباره پخش کلیپ‌های رقص از واگن‌های مترو توضیح داد.

پشت پرده ماجرای پخش کلیپ های رقص در مترو تهران چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: کلیپ‌های رقصی که از واگن‌های مترو منتشر می‌شود مربوط به گذشته است و انتشار آنها برای به حاشیه بردن فعالیت‌های مترو آن را در روزهای خاصی منتشر می‌کنند.

مهدی شایسته‌اصل با بیان این مطلب افزود:‌ بسیاری از این فیلم ها و کلیپ‌ها مربوط به زمان‌های گذشته هستند و برخی از آنها مشخص است مثلا در زمستان اتفاق افتاده و روز اول ماه رمضان که یک فصل گرم و لباس مسافران متفاوت است آن را منتشر می‌کنند که بگویند روز اول ماه رمضان متروی تهران به این صورت است، استنباطم این است که پشت برخی از این کلیپ‌ها افرادی هستند که سعی دارند هجمه فرهنگی به این دوره مدیریت شهری وارد کنند که ما را به یک رفتار حاشیه‌ای ببرد.

او در ادامه گفت:‌ وظیفه اصلی ما عبور و مرور مردم و کمک به یک شرایط امن و آرامش روانی برای همه مسافران است که در آنجا تردد می‌کنند؛ چه دست فروشان آرامش‌شان را به هم بزنند و چه عده‌ای از طریق ایجاد یک فضای غیرشرعی فضا را به هم بزنند، ما باید با همه اینها مقابله کنیم.

مدیرعامل شرکا بهره‌برداری مترو توضیح داد: همه افرادی که تخصص و سواد رسانه‌ای دارند، متوجه می‌شوند اینها بیشتر از این که به دنبال این باشند که کمک کنند به این که جلوگیری شود، به دنبال این هستند که بازنشر فساد کنند و ما این را نمی‌پذیریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید