قاتل سریالی اعضای خانواده تاجر شیرازی توسط پلیس فارس دستگیر شد.

جنایت هولناک در شیراز / زن سنگدل همسر و دو فرزندش را به قتل رساند!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: مادری که با همدستی فردی در استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ “کاووس محمدی” بیان کرد: در پی فوت مشکوک خانمی جوان در ۵ خردادماه سال جاری در یکی از محله‌های شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه آغاز و پس از اخذ نظریه پزشک قانونی فرضیه قتل برای ماموران انتظامی محرز و پرونده با موضوع جنایات خانوادگی وارد مرحله جدیدی شد.

قتل سریالی در شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که پدر خانم جوان و برادر وی به ترتیب در خرداد ۹۹ و تیرماه ۱۴۰۰ به صورت مشکوکی نیز فوت کرده‌اند.

سرهنگ “محمدی” تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات ویژه مطلع شدند که مادر خانواده با همدستی مردی در استان البرز که از قبل با پسر وی (مرحوم) دوست بوده اقدام به تهیه سم و داروهای آرام بخش کرده و طی یک سال اخیر با ریختن آن در شربت و غذا اقدام به کشتن همسر و دو فرزند پسر و دختر ۲۹ و ۳۷ ساله خود کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران سریعا با هماهنگی مرجع قضائی مادر سنگدل را در شیراز و همچنین پس از اخذ نیابت قضائی سریعا به یکی از شهرهای استان البرز عزیمت و در اقدامی ضربتی متهم ۴۳ ساله (همدست وی) را نیز دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه همسر فرد دستگیر شده تاجر و از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار بوده است، گفت: متهمان علت و انگیزه این جنایت وحشتناک را طمع برای رسیدن به اموال آن مرحوم (پدر خانواده) اقرار کرده‌اند.

سرهنگ “محمدی” با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره دارای مجوز حل و فصل کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید