باتوجه به اینکه آخرین مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسوین دوچرخه سواری امروز است، نام سه نفر در میا اسامی توجهات را به خود جلب کرده است.

حضور بازندگان در انتخابات دوچرخه‌سواری

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،  ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسوین دوچرخه سواری امروز (چهارشنبه) به پایان می‌رسد و نفرات زیادی برای حضور در این انتخابات کاندیدا شده اند.

در میان نفرات زیادی که سودای خدمت در دوچرخه سواری را دارند، حضور سه نفر عجیب و سوال برانگیز است و دو نفر از آنها نتوانستند در انتخابات مجدد فدراسیون تحت مدیریت خود شرکت کنند اما این بار می‌خواهند شانس خود را در دوچرخه‌سواری امتحان کنند.

علی دادگر رییس پیشین فدراسیون تیراندازی و عضو بدون فدراسیون هیات اجرایی روز گذشته در انتخابات دوچرخه سواری ثبت نام کرد، هر چند که نیازبه تکمیل مدارک دارد. از طرفی مشخص نیست وقتی نام او برای تیراندازی در بین تائید صلاحیت‌شده‌ها نبوده، چگونه می‌خواهد وارد انتخابات دوچرخه سواری شود.

بهمن محمد رضایی انصراف داد

بهمن محمد رضایی رییس پیشین اسکیت هم به دنبال حضور در انتخابات بود و فرم هم دریافت کرده بود و کار او نیز برای فدراسیون اسکیت به تائید صلاحیت نهایی نکشید و قبل از انتخابات انصراف داد.

همچنین افشین داوری کارمند وزارت ورزش که سودای حضور در فدراسیون های زیادی داشته، دیگر کاندیدای این فدراسیون است. داوری  از سال ۱۳۹۳ و پس از استعفا از فدراسیون دوومیدانی دائما مسیرش را برای حضور در فدراسیون های مختلف ورزشی تغییر داده و در نهایت نیز به آنچه که می خواسته نرسیده است. سرپرستی فدراسیون ورزش های ناشنوایان و ثبت نام به عنوان نامزد ریاست این فدراسیون، ثبت نام در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، نامزدی تصدی ریاست فدراسیون کاراته، سرپرستی فدراسیون بوکس و ثبت نام در انتخابات ریاست این فدراسیون، سرپرستی فدراسیون والیبال و ثبت نام در انتخابات ریاست این فدراسیون، ثبت نام در انتخابات فدراسیون دوومیدانی و ابطال انتخابات پس از تعیین او به عنوان ریاست این فدراسیون، سرپرستی فدراسیون دوچرخه سواری، ثبت نام در انتخابات فدراسیون شطرنج و در نهایت ثبت نام در انتخابات دوچرخه سواری بخشی از کارنامه داوری در چند سال اخیر است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید