کاوه رضایی، مهاجم تیم استقلال تهران پس از پیوستن به این تیم از امروز در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

رضایی در تمرینات گروهی استقلال حضور خواهد یافت

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، کاوه رضایی، مهاجم تیم استقلال تهران از امروز در تمرینات گروهی زیر نظر ریکاردو ساپینتو حضور پیدا می‌کند.

رضایی طی روزهای گذشته به دلیل برطرف نشدن مشکلات مطرح شده از تمرینات گروهی دور بود و به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز تمرین می‌کرد.

مهاجم فصل پیش تیم اود-هورلی لوون از ماه گذشته برای حضور در استقلال به توافق رسیده بود اما هنوز قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.

مشکل رضایی برطرف شد؟

طی هفته گذشته اعلام شد او به دنبال گرفتن اقامت بلژیک است اما برای گرفتن اقامت دائم نیاز به ۵ سال سکونت در این کشور دارد. ظاهرا مشکل این بود که رضایی به مدت ۴ سال و هفت ماه اقامت خود را در بلژیک پر کرده و چند ماه برای اقامت دائم کم دارد. 

گفته شد، در صورتی که او با استقلال قرارداد خود را به امضا برساند نمی‌تواند کارت اقامت دائم خود در بلژیک را دریافت کند و همین موضوع سبب باطل شدن سابقه اقامت او در بلژیک هم می‌شود و بعدا برای گرفتن کارت اقامت نیاز به شروع دوباره زندگی در بلژیک دارد.

رضایی طی هفته گذشته پیگیر امور شخصی خود بوده و اکنون از این حیث مشکلی برای امضای قرارداد با استقلال ندارد.

استقلال قرارداد رضایی را ثبت می‌کند؟

باشگاه استقلال در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را به زودی ثبت و به هواداران معرفی کند. مشکل دیگر رضایی عدم تعیین تکلیف ارسلان مطهری است.

مطهری از سوی ریکاردو ساپینتو در لیست مازاد آبی پوشان جای گرفت اما باشگاه نتوانست او را راضی به فسخ قرارداد کند. به همین دلیل، جای خالی در لیست این باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکن جدید وجود ندارد.

رضایی قطعا به دیدار هفته سوم لیگ برتر مقابل مس کرمان نمی‌رسد اما تلاش باشگاه این است که او در بازی بعدی برابر نفت مسجد سلیمان مشکلی برای همراهی شاگردان ریکاردو ساپینتو نداشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید