۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 55382942

شهر مریوان نه‌تنها دارای اماکن دیدنی و تفریحی زیبا و منحصربه‌فردی است، بلکه غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه را هم در لیست ویژگی‌های خود به ثبت رسانده است.

بسیاری دنبال پاسخ به این سوال هستند که بهترین رستوران مریوان کجاست؟

سلام نو - سرویس گردشگری: حتماً در میان شهرهای کردستان، آوازه مریوان به گوش شما هم خورده است. این شهر به سبب زیبایی‌هایی که دارد می‌تواند یکی از مقاصد سفری ایده‌آل باشد، اما در هر سفری، صرف وعده‌های غذایی جزء اولویت‌هایی است که سبب افزایش کیفیت سفر شما می‌شود.

شهر مریوان نه‌تنها دارای اماکن دیدنی و تفریحی زیبا و منحصربه‌فردی است، بلکه غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه را هم در لیست ویژگی‌های خود به ثبت رسانده است.

انتخاب بهترین رستوران مریوان، بهشت کردستان

از آنجایی که اقوام کرد به خوش غذایی شهرت دارند، رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی با غذاهای سنتی خوشمزه‌ای وجود دارد که می‌توانید برای صرف وعده‌ مورد نظر خود به آن‌ها مراجعه کنید. در ادامه چند نمونه از بهترین رستوران‌های مریوان ذکر شده‌اند.

رستوران ساباتی هاوالان؛ شاید بهترین رستوران مریوان

شاید بتوان این رستوران را بهترین رستوران مریوان دانست. رستوران‌های بسیاری در مجاورت دریاچه زریوار وجود دارد که هر کدام نمای خاصی از زیبایی‌های دریاچه زریوار را به تصویر می‌کشند، اما در این بین یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی، رستوران ساباتی هاوالان است.

رستوران‌ ساباتی هاوالان به عنوان یکی از رستوران‌های مطرح و محبوب در شهر مریوان، به سبب قرارگیری در مجاورت دریاچه زریوار، جزء رستوران‌های پرطرفدار این شهر است. چرا که اغلب مسافران بعد از بازدید این دریاچه زیبا، برای صرف وعده ناهار یا شام، به این رستوران مراجعه می‌کنند.

به علاوه که موقعیت قرارگیری این رستوران و پدید آمدن منظره‌ای رویایی از دریاچه زریوار، در انتخاب آن توسط مسافران و حتی مردمان مریوان، چندان بی‌تاثیر نیست.

بهترین و معروف‌ترین غذایی که در رستوران ساباتی هاوالان سرو می‌شود، ماهی کبابی است که شیوه طبخ متفاوت و ماهرانه آن، سبب شده تا از آن با عنوان بهترین یاد شود.

همچنین این مورد را هم در نظر بگیرید که ماهی‌هایی که برای تهیه این غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی تازه هستند و از دریاچه زریوار صید می‌شوند.

آدرس دریاچه ساباتی هاوالان:

کردستان/ شهر مریوان/ مجاور دریاچه زریوار/ رستوران ساباتی هاوالان.

بهترین رستوران مریوان

رستوران ژه مه ن؛ بهترین رستوران مریوان از نظر دکوراسیون

رستوران ژه مه ن به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر مریوان، به سبب داشتن دکوراسیونی مدرن و شیک، در این شهر شناخته شده است.

شاید معنای نام این رستوران، برای بسیاری از شما سؤال باشد. این نام به زبان کردی انتخاب شده و در معنای یک وعده غذای کامل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رستوران ژه مه ن، انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و انواع کباب را در منوی غذاهای خود، برای وعده‌های ناهار و شام تعریف کرده است.

در صورتی که می‌خواهید یک وعده غذایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب، در محیطی آرام صرف کنید، رستوران ژه مه ن، گزینه انتخابی ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

آدرس رستوران ژه مه ن:

کردستان/ مریوان/ بالاتر از میدان سپاه/ جنب چاپ حافظ/ رستوران ژه مه ن.

بهترین رستوران مریوان

رستوران فرخ؛ بهترین رستوران مریوان از نظر کیفیت غذا

این رستوران نیز بهترین رستوران مریوان نام دارد. از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای هر رستورانی در نظر گرفته می‌شود، کیفیت غذا است‌. این فاکتور اساسی در مورد رستوران فرخ به خوبی صدق می‌کند. به طوری که تمامی غذاهای موجود در منو با کیفیت و پخت اصولی، به مشتریان ارائه می‌شوند.

انواع کباب، استیک، دلمه و غذاهای ایرانی نمونه‌هایی از غذاهایی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند. به علاوه ناگفته نماند که قیمت غذاها در رستوران فرخی، کاملاً مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. این مورد، خود نکته مثبت دیگری در توصیف این رستوران محسوب می‌شود.

در مورد خدمات این رستوران می‌توان به اینترنت رایگان برای مشتریان اشاره کرد. به علاوه در صورتی که به تخت‌های سنتی علاقه دارید، می‌توانید روی این تخت‌ها غذای خود را صرف کنید؛ در غیر این صورت، میز و صندلی هم برای مشتریان چیده شده است.

آدرس رستوران فرخ:

کردستان/ مریوان/ نبش میدان سپاه/ رستوران فرخ.

بهترین رستوران مریوان

فست فود قپ

در صورتی که جزء طرفداران غذاهای فست فودی و ساندویچی هستید، فست فود قپ مناسب‌ترین انتخاب شما خواهد بود. این فست فودی با ارائه غذاهای باکیفیت، توانسته بهترین رستوران مریوان در فست فودها باشد.

در منوی فست فود قپ، با توجه به ذائقه خود می‌توانید انواع فست فود، فلافل ویژه، ساندویچ کتلت، ساندویچ جگر، ساندویچ مرغ و سبزیجات و ساندویچ ماکارونی سفارش دهید. کیفیت و مزه عالی تمامی این غذاها تضمین شده هستند.

این فست فودی دارای دو شعبه است که با در نظر گرفتن نزدیکی خود به یکی از این دو، می‌توانید وعده شام یا ناهار خود را از فست فود قپ سفارش دهید.

آدرس شعبه ۱فست فود قپ:

کردستان/ مریوان/ میدان جهاد/ جنب بانک کشاورزی.

آدرس شعبه ۲ فست فود قپ:

کردستان/ مریوان/ میدان سپاه/ بلوار بروجردی/ روبه‌روی اداره برق‌.

بهترین رستوران مریوان

طباخی مرادی

خوردن کله‌پاچه برای وعده صبحانه در مسافرت، یکی از لذت‌هایی است که حتماً باید تجربه کنید تا بتوانید به معنای واقعی یک سفر عالی را سپری کنید. اگر دنبال بهترین رستوران مریوان در میان طباخی‌ها هستید از طباخی مرادی ساده رد نشوید.

بنابراین طباخی مرادی با ارائه کله‌پاچه و سیرابی خوشمزه و باکیفیت، انتخاب فوق‌العاده‌ای برای مسافران خواهد بود. در صورتی که به خوردن کله‌پاچه یا سیرابی علاقه دارید، حتماً این حرکت متفاوت را در یکی از سفرهای خود به کار ببرید.

آدرس طباخی مرادی:

کردستان/ مریوان/ خیابان پاسداران/ کوی فروغی/ طباخی مرادی.

بهترین رستوران مریوان

سفر به مریوان و تجربه غذاهای منحصربه‌فرد محلی آن در رستوران، به شما برای داشتن یک سفر متفاوت کمک خواهد کرد.

اگر قصد سفر به مریوان را دارید، حتماً به بهترین رستوران مریوان سر بزنید و از غذاهای استثنایی آن لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید