این ایستگاه تپه‌ای نه تجاری است و نه به شدت شهری شده است و آن را به مکانی عالی برای ماه عسل برای لذت بردن از یکدیگر در آرامش و تنهایی تبدیل می‌کند.

نقاط دیدنی هند مخصوص زوج های جوان + عکس

دارجلینگ، بنگال غربی

نقاط دیدنی هند مخصوص زوج های جوان + عکس

دارجلینگ در دامنه‌های تپه‌های چای، ارکیده و رودودندرون، رمانتیک و زیبا است. باغ‌های چای دلربای دارجلینگ شهرت جهانی دارند و می‌توانید دست خود را در چیدن آنها امتحان کنید. اگر زوجی هستید که به دنبال معنویت هستید، صومعه‌های دارجلینگ فقط برای شما هستند. یکی از بهترین تجربه‌های رفتینگ رودخانه‌ای در هند در اینجا در رودخانه Teesta ارائه می‌شود و تبدیل به یک تجربه هیجان انگیز خواهد شد. پیاده‌روی به سنداکفو، مرتفع‌ترین نقطه بنگال نیز در زمانی که در دارجلینگ هستید، ضروری‌ است. دارجلینگ همچنین هوس‌های غذایی شما را برطرف می‌کند.  Momos و Thukpa غذاهای خیابانی محلی اینجا هستند. اگر شما یک زوج بوهو هستید یا فقط می‌خواهید به عنوان یک زوج جوهر بسازید، نفوذ هیپی‌ها منجر به سالن‌های خالکوبی متعدد در دارجلینگ شده است.

اودایپور، راجستان-شهر دریاچهها

نقاط دیدنی هند مخصوص زوج های جوان + عکس

یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ماه عسل در هند، اودایپور، ونیز شرق، مکانی دوست داشتنی برای شروع زندگی زناشویی است. عشق را در هوا در شهر دریاچه‌ها احساس کنید، همانطور که با علاقه از آن یاد می‌شود. کاخ‌هایی در میان آب‌های مواج و زیبایی‌های متعدد دیگر سلطنتی را نمی‌توان با کلمات توصیف کرد. پس فقط چمدان‌های خود را ببندید (و مقدار زیادی کرم ضد آفتاب) در حالی که در مسیرهای زیبای این شهر باشکوه قدم می‌گذارید، با کسی که دوستش دارید.

موسوری، اوتاراکند

نقاط دیدنی هند مخصوص زوج های جوان + عکس

جاذبه‌های اصلی Mussoorie آبشارهای نفس‌گیر آن هستند. پل‌های آسمانی، تله کابین و پاراگلایدر از مواردی هستند که در اینجا باید انجام شوند. اگر از ارتفاع می‌ترسید، کوهنوردی و کمپینگ در کوه‌ها یک تجربه بسیار خواهد بود. زیپ لاین و زیپ‌سوینگ همیشه گزینه‌ای برای ماجراجویی در Mussoorie هستند.  اگر می‌خواهید ورزش‌های ماجراجویی را امتحان کنید، صخره نوردی و راپل گزینه‌های شما هستند. دست خود را در رفتینگ، قایق سواری و ماهیگیری امتحان کنید.

پوندیچری - ریویرای فرانسوی شرق

نقاط دیدنی هند مخصوص زوج های جوان + عکس

پوندیچری یک شهر قدیمی فرانسوی با آثار معماری فرانسوی در کوچه‌ها و معابر آن است. همچنین مکانی عالی برای عاشقان دریا و یکی از معدود مکان‌ها در هند برای غواصی با مرجان‌های رنگارنگ. تماشای طلوع خورشید در اینجا همیشه مسحورکننده است. به سمت جزیره بهشت ​​بروید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید. یا می‌توانید یک قدم زدن در اطراف آن مکان داشته باشید و تحت تاثیر رنگ‌های متضاد دیوارهای اطراف شهر قرار بگیرید. پوندیچری همچنین میزبان جلسات تماشای پرندگان در دریاچه اوستری است. برای امتحان کردن چیزی غیرمعمول، دوچرخه کرایه کنید و در شهر بگردید تا در خیابان‌های قدیمی استعمار فرانسه دوچرخه‌سواری کنید.  ممکن است کافه‌ها و رستوران‌های کوچک عجیب و غریب و جذاب در اطراف شهر با غذاهای فوق‌العاده عالی پیدا کنید.

لنزداون، اوتاراکند - تپه کوچک و عجیب

نقاط دیدنی هند مخصوص زوج های جوان + عکس

لنزداون در میان تپه‌های گرهوال اوتاراکند، یک شهر تپه‌ای کوچک و عجیب است که گردشگران زیادی از آن اطلاعی ندارند. لنزداون در ارتفاع 5670 فوتی از سطح دریا واقع شده است و شهرت بیشتری به دلیل داشتن هنگ تفنگ گرهوال ارتش هند دارد. این ایستگاه تپه‌ای نه تجاری است و نه به شدت شهری شده است و آن را به مکانی عالی برای ماه عسل برای لذت بردن از یکدیگر در آرامش و تنهایی تبدیل می‌کند.

پاهالگام، جامو و کشمیر - محل ماه عسل صحافی املایی در هند

نقاط دیدنی هند مخصوص زوج های جوان + عکس

پهالگام با زیبایی‌های طبیعی دست نخورده و باشکوه، ضیافتی برای چشم‌ها و حواس است. غوطه ور در فضای سرسبز و رشته‌های هیمالیا فریبنده، لحظاتی را به آرامش در خانه خود طبیعت می‌طلبد. بعد از گلمار، رفتن به پاهالگام ایده خوبی است. پهالگام که «دره چوپانان» نام دارد، دارای پتوهایی از مزارع زیبای زعفران است. علاوه بر این، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در ماه عسل خود در اینجا انجام دهید.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 2
    اره هند کثافت از زمین و هوا میباره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید