دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و ارزشمند دنیای کریپتوکارنسی است که این روزها بسیار مورد استقبال معامله‌گران و تریدرها قرار گرفته است.

 معرفی بهترین کیف پول های دوج کوین

برای اینکه بتوانیم از این میم کوین جذاب با خیالی آسوده در بستری امن نگه‌داری کنیم باید معتبرترین و امن‌ترین کیف پول دوج کوین را انتخاب کنیم. بدون استفاده از کیف پول معتبر به‌راحتی نمی‌توانیم در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت کنیم. در مقابل با بهره‌گیری از ویژگی‌ها و خدماتی که یک کیف پول حرفه‌ای و قدرتمند ارائه می‌دهد می‌توانیم روی آینده‌ای سودآور حساب ویژه‌ای باز کنیم. اگر شما هم در جستجوی بهترین کیف پول برای دوج کوین هستید در این مقاله همراه ما شوید.

ویژگی‌ های بهترین کیف پول دوج کوین

برای پیداکردن بهترین کیف پول دوج کوین، باید نیازهای خود را در نظر بگیریم. در ابتدا خواسته‌های خود را از والت دوج کوین در برابر امنیت، کاربری آسان، قیمت، دسترسی آسان و قابلیت ارسال و دریافت را باید در جایی یادداشت کنیم. قبل از هر چیزی باید مطمئن شوید که والت مورد نظر از ارز دوج کوین پشتیبانی کند. ویژگی‌های بهترین والت دوج کوین عبارت‌اند از:

  1. خدمات پشتیبانی: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها که در انتخاب هر کیف پولی باید در نظر بگیریم، خدمات پشتیبانی والت است. هنگام معامله چنانچه مشکلی خاص پیش بیاید می‌توانیم با تیم پشتیبانی تماس بگیریم تا مشکلمان حل شود.
  2. توسعه مداوم: درباره تیم توسعه‌دهنده کیف پول دوج کوین باید تحقیق کنیم که چه برنامه‌هایی برای بهبود ویژگی‌ها و عملکردهای والت دارند.
  3. رابط کاربری ساده: والت‌هایی که رابط کاربری ساده‌ای دارند، مدیریت رمز ارزها را برای ما آسان‌تر و ساده‌تر می‌کنند.
  4. بازیابی و پشتیبان‌گیری: امکان تهیه نسخه پشتیبانی و بازیابی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب کیف پول دوج کوین است  زیرا برای یک معامله‌گر هیچ‌چیز تلخ‌تر ازدست‌دادن دارایی نیست.
  5. بستر امن و مطمئن:  بهتر است گزارشات مبنی بر تخلفات امنیتی را در سایت‌های معتبر و رضایت و نارضایتی کاربران را بررسی کنیم. داشتن احراز هویت دو عاملی یا قابلیت چند امضایی می‌تواند به بهبود امنیت والت دوج کوین کمک کند. استفاده از ولت‌های ناشناس مانند  خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای ما به همراه داشته باشد.

بهترین کیف پول های دوج کوین

باتوجه‌به تمام ویژگی‌هایی که در قسمت قبلی برای یک کیف پول ایده‌آل ذکر شد، در ادامه برخی از بهترین والت‌های دوج کوین را معرفی می‌کنیم.

  1. کیف پول کوینومی (Coinomi)

 معرفی بهترین کیف پول های دوج کوین

کوینومی یکی از والت‌های نرم‌افزاری دوج کوین است که به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. با استفاده از این والت بدون نیاز به انتقال رمزارزها به صرافی می‌توانیم آن‌ها را سوآپ کنیم. این والت از سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS، لینوکس، مک و ویندوز پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال برتر و رابط کاربری آسان از مزایای این کیف پول ارز دیجیتال است. این کیف پول سریع راه‌اندازی می‌شود و کلیدهای خصوصی درون سیستم ذخیره می‌شوند. این والت نرم‌افزاری ویژگی احراز هویت (KYC) ندارد که این موضوع برای کسانی که به دنبال ناشناس بودن در معاملات ارز دیجیتال هستند اهمیت دارد.

  1. تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول تراست والت یکی از بهترین والت‌های دوج کوین است که افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. این کیف پول وابسته به شرکت بایننس است و از سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند. علاوه بر دوج کوین صدها ارز دیجیتال دیگر را می‌توانید روی این والت ذخیره کنیم. یکی از مزیت‌های تراست والت، متن‌باز بودن و همچنین بالا بودن امنیت آن است. در این والت امکان سوآپ کردن داخل نرم‌افزار وجود دارد و می‌توانیم در این رمزارزهای خود را استیک کنیم. استفاده از تراست والت هیچ هزینه‌ای ندارد و می‌توانیم به‌صورت کاملاً رایگان این کیف پول را دانلود و استفاده کنیم. تنها ایرادی که این والت دارد، عدم وجود نسخه دسکتاپ، مک و لینوکس است.

  1. اتمیک والت (Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک یا اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول‌های چند ارزی است که از دوج کوین، بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، بیت‌کوین اس وی و خیلی از ارزهای دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند. این والت با استفاده از تمرکززدایی در فرآیندهایش به کاربران کم می‌کند که ناشناس و امن بمانند. به‌راحتی می‌توانیم موجودی کیف پول خود را کنترل کنیم و یا به‌صورت کارا توکن‌ها را مبادله کنیم. این والت با سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز. سیستم‌عامل‌های موبایلی سازگار است. یکی از مزیت‌های خوب این والت، عدم ذخیره‌سازی کلید خصوصی ما روی سرورهای اتمیک است. این امنیت تا حدودی است که حتی کارکنان این شرکت نیز به اطلاعات کیف پول ما دسترسی ندارند.

  1. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (LEDGER NANO S)

نگه‌داری و پشتیبانی از چندین ارز، امنیت بالا و کاربری آسان از ویژگی‌های بارز کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس است. این کیف پول به‌صورت آفلاین ارزهای دیجیتال را ذخیره می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کیف پول دوج کوین است. این ولت یک دستگاه کوچک شبیه USB است که کلیدهای خصوصی را در یک عنصر امن محافظت شده توسط یک رمز عبور ذخیره می‌کند. این ولت سخت‌افزاری دارای ویژگی‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی آسان همراه با احراز هویت دو عاملی است. روی کیف پول لجر نانو اس یک نمایشگر OLED داخلی طراحی شده‌است. با فشار دادن دکمه‌هایی که روی دستگاه وجود دارد می‌توانیم تراکنش‌ها را به‌صورت دستی تأیید کنیم.

  1. کیف پول جکس لیبرتی (Jaxx Liberty)

 معرفی بهترین کیف پول های دوج کوین

والت جکس لیبرتی یک کیف پول چند ارزی است که در چندین دستگاه قابل‌دسترسی است و یکی از گزینه‌های محبوب برای کسی است که به دنبال بهترین کیف پول دوج کوین است. این والت از سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرده است و از کوین‌های برتر بازار نظیر دوج‌کوین، بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دش و ده‌ها کوین و توکن دیگر  پشتیبانی می‌کند. از والت جکس لیبرتی می‌توانیم روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس، دستگاه‌های اندروید و IOS و حتی از طریق کروم استفاده کنیم. در این کیف پول می‌توانیم کنترل کلیدهای خصوصی خود را در دست بگیریم.

  1. ذخیره دوج کوین در کیف پول صرافی

علاوه بر والت‌هایی که معرفی کردیم، ممکن است بخواهید دوج‌کوین‌های خود را در کیف پول صرافی ارز دیجیتال ذخیره کنید. تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال مانند تبدیل یا نوبیتکس دارای کیف پول بومی خود هستند و می‌توانیم دارایی دیجیتالی خود را درون آن نگه‌داری کنیم.  این کار یک گزینه سریع و راحت برای افرادی است که نیاز به دسترسی آسان به وجوه خود دارند تا معاملات خود را به‌راحتی انجام دهند. اما به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود که دارایی دیجیتالی خود را درون والت صرافی‌ها نگه داریم. زیرا ما نمی‌توانیم کنترل کامل کلیدهای خصوصی کیف پول را در دست بگیریم و به‌طورکلی صرافی‌های ارز دیجیتال یک هدف دست‌یافتنی برای افراد سودجویی هستند که به دنبال هک دارایی‌های دیگران هستند. بنابراین امن‌ترین راه برای ذخیره و نگه‌داری دارایی دیجیتالی استفاده از والت‌های خصوصی است.

 سخن پایانی

دوج کوین به‌عنوان یک میم کوین در بازار کریپتوکارنسی  و به‌منظور شوخی با دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. در ابتدا همه چیز در حد یک شوخی بود اما حالا با حمایت‌های ایلان ماسک، به‌عنوان یکی از ارزهای محبوب بازار به شمار می‌رود. می‌توانیم با استفاده از نکاتی که در این مقاله گردآوری شده، بهترین کیف پول دوج کوین را شناسایی کنیم و نقاط قوت و ضعف هرکدام را بررسی کنیم. در نهایت با بررسی کامل کیف پول موردنظر خود را پیدا کنیم تا از انجام معاملات در دنیای ارزهای دیجیتال ببریم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید