۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 55382685

در میان خریدهایی که در مسافرت انجام می‌شوند، بیشتر حجم اشغالی چمدان را لباس‌ها تشکیل می‌دهند، از این رو خرید لباس از قشم هم مانند یک سنت برای مسافران جزیره قشم است.

خرید لباس از قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: خرید لباس از قشم از آن خرید درمانی‌هایی است که هرگز نمی‌توان از آن گذشت. در میان خریدهایی که در مسافرت انجام می‌شوند، بیشتر حجم اشغالی چمدان را لباس‌ها تشکیل می‌دهند، ازاین‌رو خرید لباس از قشم هم مانند یک سنت برای مسافران جزیره قشم است. لباس‌ها بهترین یادگاری‌ها از سفر هستند که با هر بار پوشیدن، می‌توانند حال و هوای یک خاطره را زنده کنند.

مراکز خرید قشم

جزیره قشم در میان مناطق جنوبی ایران، همه ساله جای پای توریستان و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف ایران و همسایگان خلیج فارس، را روی خاک خود حس می‌کند. به همین سبب از نظر تفریحی، گردشگری و به ویژه تجاری توسعه بسیاری پیدا کرده است.

در جزیره قشم بازارها و مراکز خرید بزرگ و مجللی وجود دارد که امکان خرید لباس از قشم را برای مسافران فراهم می‌آورند. همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی این جزیره، کالاهای اورجینال به راحتی قابل دسترسی هستند. به طوری که مسافران می‌توانند خرید لباس از قشم را با خریدهای اورجینال از برند مورد علاقه خود تجربه کنند.

در صورتی که به دنبال خرید لباس از قشم هستید، انتخاب نوع مرکز خرید می‌تواند در یافتن لباس مدنظر شما کمک کند. در تمامی شهرها، مراکز خرید به انواع سنتی و مدرن تقسیم می‌شوند. این دو نوع همان بازارهای قدیمی و پاساژهایی هستند که هر کدام برای افراد با سلایق خاص لباس‌های مناسبی ارائه می‌دهند.

مجتمع‌های تجاری قشم و خرید لباس از قشم

در جزیره قشم پاساژها و مجتمع‌های تجاری متنوعی وجود دارد تا مسافران بتوانند از سفر خود لذت ببرند. با توجه به همین مسئله، تنوع بالایی برای انتخاب وجود دارد. خرید لباس از قشم در پاساژها و مجتمع‌های تجاری، به نسبت مزایای بیشتری به همراه می‌آورد. وجود لباس‌های اورجینال از برندهای مطرح دنیا، نمونه‌ای از این مزایا است.

مرکز خرید پردیس قشم و خرید لباس از قشم

یکی از مشهورترین مراکز خرید قشم برای پوشاک و لباس‌های زنانه، مرکز خرید پردیس است. این مرکز خرید به ارائه لباس‌های شب زیبا و زنانه شهرت دارد. با وجود اینکه در برخی از واحدهای فروش مرکز خرید پردیس لوازم خانگی هم ارائه می‌شود، اما بیشتر در حوزه پوشاک معروف است.

لباس‌های زیبا با جنس و کیفیت بالا، سبب شده تا مرکز خرید پردیس قشم، به عنوان محبوب‌ترین‌ انتخاب برای زنان در سفر به قشم تبدیل شود.

خرید لباس از قشم

مرکز خرید دو دلفین و خرید لباس از قشم

از دیگر مجتمع‌های تجاری در حوزه پوشاک، می‌توان به مرکز خرید دو دلفین اشاره کرد. در این مرکز خرید می‌توانید از شعبه‌های برندهای مطرح دنیا خریداری کنید.

در رابطه با مرکز خرید دو دلفین هم مانند مرکز خرید پردیس، انبوه فروشگاه‌های مربوط به پوشاک، سبب شده تا بیشتر برای این منظور معرفی شود.

خرید لباس از قشم

سیتی سنتر و خرید لباس از قشم

از جمله محبوب‌ترین مراکز خریدی که در جزیره قشم وجود دارد، می‌توان به مرکز خرید سیتی سنتر اشاره کرد. اگر به دنبال خرید انواع لباس، کیف و کفش باکیفیت و زیبا هستید، این مرکز خرید شیک می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای باشد.

به علاوه می‌توانید از کالاهای اصل و اورجینال خریداری کنید و ترسی نسبت به کیفیت آن‌ها نداشته باشید. این مرکز خرید به عنوان یکی از مدرن‌ترین مجتمع‌های تجاری قشم، می‌تواند تمامی نیازهای خرید شما را برطرف کند.

خرید لباس از قشم

خرید لباس از قشم و بازارهایش

خرید لباس از قشم در بازارهای قدیمی، بیشتر جنبه سنتی و محلی دارد. حتما در جریان آب و هوای گرم و مرطوب مناطق جنوبی ایران هستید. با توجه به شرایط آب و هوایی که در این مناطق وجود دارد، سبک لباس‌ها هم نسبتا متفاوت است. به طوری که سبب تعدیل دمای بدن می‌شود و می‌تواند گرما را تا حدی تحمل پذیر سازد.

این لباس‌های محلی از پارچه‌هایی با رنگ روشن و جنس خنک درست می‌شوند. بیشتر مسافران در سفر به قشم از این انواع لباس‌ها تهیه می‌کنند تا بتوانند در بازار خرید راحت‌تری داشته باشند.

علاوه بر لباس‌های بومی این منطقه، بازار قدیم قشم دارای غرفه‌های پوشاک متنوعی است که قیمت مناسبی دارد. به همین سبب بیشتر مسافران طی سفر خود به قشم، برای خرید سوغاتی‌ به این بازار می‌روند.

خرید لباس از قشم

بازار ستاره قشم

از دیگر بازارهایی که در قشم وجود دارد و مسافران برای خرید لباس از قشم به آن روی می‌آورند، بازار ستاره است که به دلیل قیمت‌های بسیار پایینی که دارد، بیشتر مسافران را به خرید تشویق می‌کند.

در صورتی که به قشم سفر کردید، می‌توانید در مراکز خرید معرفی شده، به خرید لباس از قشم بپردازید.

کد خبرنگار: ۲۶
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد BG ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    4 1
    سلام دارم خدمت مدیر و مسئول سایت بین این همه مراکز خریدی که نام برده شد متاسفانه اسمی از بزرگترین مجتمع تجاری جزیره قشم يعنی مجتمع تجاری دریا که بیش از 1500غرفه و بیشترین تنوع اجناس را دارا می باشد یادی نشد
  • رویا IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 1
    هی بد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید