طبق اعلام کانال رادیویی صدای ورزش بانوان، دیدار برگشت تیم فوتبال خاتون بم و سوگدونیای ازبکستان توسط این کانال پوشش داده خواهد شد.

پخش  فوتبال دختران به صورت زنده از رادیو ورزش

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، کانال رادیویی «صدای ورزش بانوان» مدتی است فعالیت خود را در قالب برنامه‌های مختلفی از جمله پوشش زنده مسابقات داخلی و بین‌المللی زنان ورزشکار کشورمان از طریق نرم‌افزار ایرانصدا به صورت تصویری و شنیداری آغاز کرده است.

در همین مدت کم رقابت‌های جهانی دختران هندبالیست در رده نوجوانان، مسابقات زنان در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی، هفتمین جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا و سومین دوره مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال زنان آسیا را به صورت لحظه‌ای توسط گزارشگران خانم پوشش داده است.

فردا تیم خاتون بم به عنوان نماینده فوتبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در دیدار برگشت خود مقابل تیم سوگدونیای ازبکستان قرار خواهد گرفت. در بازی گذشته دو تیم به تساوی رضایت دادند.

این دیدار فردا ۱ شهریور ماه از ساعت ۱۶:۳۰ با گزارشگری پانیذ فرحناک که اولین تجربه حضور او برای یک گزارش ۹۰ دقیقه‌ای است از طریق نرم‌افزار ایرانصدا پخش خواهد شد. البته فرحناک مسابقه قبلی را هم به صورت زنده گزارش کرده است.

برنامه با حضور مریم حسن‌زاده به عنوان کارشناس فوتبال و تحلیل این مسابقه دنبال می‌شود. صدف سبحانی از تهیه کنندگان با سابقه رادیو ورزش و کانال ورزش بانوان، عهده‌دار برنامه فردا خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید