۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 55382455

باتوجه به اینکه پورعلی گنجی ۷ سال پش محروم شده بود و در دو بازی ابتدایی لیگ برتر ITC این بازیکن صادر نشده بود یحیی گل محمدی برای استفاده از این بازیکن دچار تردید است.

زنگ خطر پرسپولیس به صدا درآمد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ برتر به دلیل صادر نشدن ITC مرتضی پورعلی گنجی نتوانست از این بازیکن استفاده کند. از طرفی دیگر پورعلی گنجی در آخرین بازی که در لیگ برتر در ۷ سال پیش انجام داده بود، با محرومیت روبرو شده بود و حالا باید در پرسپولیس این محرومیتش لحاظ شود. پرسپولیسی‌ها بر این عقیده بودند که پورعلی گنجی در دو بازی که به میدان نرفته محرومیتش را گذرانده، اما عده‌ای معتقدند که محرومیت از زمان صادر شدن ITC لحاظ می‌شود و سرخپوشان نمی‌توانند از این بازیکن در هفته سوم استفاده کنند.

از همین رابطه یک مسئول حقوقی گفت: «موضع مدیران پرسپولیس اشتباه است، به خاطر اینکه بازیکن در دو بازی اول مجوز نداشته و از زمانی محرومیت لحاظ می‌شود که بازیکن از نظر قانونی منعی نداشته باشد و بتواند بازی کند.»

به این ترتیب به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها در صورت استفاده از پورعلی‌گنجی در بازی با آلومینیوم دست به ریسک بزرگی خواهند زد و باید دید موضع بخش حقوقی این باشگاه تا قبل از بازی همین خواهد بود یا تغییر می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید