مستند آواز باد به کارگردانی سودابه بیضایی به دو فستیوال جشنواره بین‌المللی فیلم صنعت زنان در فیلم و تلویزیون در قبرس و پین‌وود استودیو انگلستان راه یافت.

مستند آواز باد راهی قبرس و انگلستان می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی پروژه، ‌مستند «آواز باد» به کارگردانی سودابه بیضایی و تهیه کنندگی مشترک سودابه بیضایی و امیر سیدزاده در ادامه حضورهای جهانی خود به جشنواره بین‌المللی فیلم «صنعت زنان در فیلم و تلویزیون» - (CYWIFTIFF) در کشور قبرس و همچنین کارزار رقابتی پین‌وود استودیو (Pinewood Studios) در انگلستان راه یافته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «صنعت زنان در فیلم و تلویزیون» که از ۱۵ تا ۱۸ نوامبر در نیکوزیا، قبرس برگزار می‌شود، نگاه ویژه‌ای به آثار مهم تولیدی با محوریت فعالیت‌های زنان دارد و این فرصت را برای اکران آنها در محیطی مجازی فراهم می‌کند و ‌Lift-of Sessions نیز به‌عنوان یک فضای رقابتی سالانه برای جذب فیلمسازان مستقل در جهان و ورود به یک شبکه جهانی طراحی شده و منتخبین آن در دوره نهایی از ۲۲ آگوست تا ۵ سپتامبر در انگلیس اکران خواهند شد.

«آواز باد» داستان پگاه، دختری نوجوان است که در مسیر جستجوی خویش، شانس آشنایی با استاد طاهر یارویسی نوازنده  مطرح تنبور را به دست آورده و قدم در راهی جدید می‌گذارد.

پخش بین‌الملل این فیلم به عهده کمپانی «آیویژن» به مدیریت مهناز تفاقی است.

اسامی کامل عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کنندگان: سودابه بیضایی، امیر سید زاده، پژوهشگر و کارگردان: سودابه بیضای، تدوین: بهمن کیارستمی - پویا پارسا مقام، ضبط صدا و تصویر: سودابه بیضایی، مدیر تولید: سهیلا کوشکی، دستیار کارگردان: فرزانه بیضایی، طراحی و ترکیب‌ صدا:حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور: مهشید افضلی، گرافیک و عنوان بندی: اشکان فروتن، ترجمه: صنم کلانتری، زیرنویس: جواد ابراهیمی‌نژاد

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید