رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به عملیات گروگانگیری عده ای که در قبال گروگانگیرها تقاضای رمزارز کرده بودند گفت: عملیات ضربتی پلیس با موفقیت آنها را به دام انداخت.

گروگان‌گیرهای جاده هراز دستگیر شدند

به گزارش سلام نو، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری ۴ متهم به آدم ربایی و رهایی گروگان در شهرستان قائمشهر در عملیات ضربتی پلیس در محور هراز خبر داد. 

به گزارش خبری پلیس، علی قیصری با اعلام خبر فوق گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان قائمشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، ربایندگان در ارتباطات تلفنی با خانواده گروگان، تقاضای مبالغ هنگفتی وجه نقد در قالب رمز ارز از خانواده دارند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، رابط اصلی و شخصی که در نقل و انتقال وجه دیجیتال فعالیت داشته را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

قیصری با بیان اینکه ربایندگان که خود را در تور عملیاتی پلیس آگاهی استان گرفتار دیدند پس از رهایی گروگان با یک دستگاه خودرو قصد فرار و خروج از استان و کشور را داشتند که با اشراف اطلاعاتی پلیس در محور هراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودروی آنان متوقف و هر چهار متهم به آدم ربایی دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران، خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه جولان و گردن کشی به مجرمان و تبهکاران را نمی دهد و با این افراد برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید