سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در غرب تهران در در جنوب پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت سارق حرفه‌ای خودروهای غرب تهران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو در منطقه وردآورد موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره بیستم  مشخص شد سارق جوان پس از مراجعه با یک خودرو 206 نقره‌ای در صحنه وقوع جرم، با شکستن شیشه خودرو سارق اقدام به سرقت لپ‌تاپ، هارد، مدارک به ارزش 80 میلیون تومان اقدام به سرقت کرده‌است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان تحقیقات با بررسی محل وقوع جرم و با استفاده از روشهای علمی کشف جرم  موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

این مقام  انتظامی عنوان کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان زبده اداره 20 وارد عمل شوند که در گام بعدی با رصدهای گسترده اطلاعاتی مخفیگاه سارق را نیز که در جنوب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان اداره بیستم پس از دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی مخفیگاه سارق حرفه‌ای شدند ‌و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه اموال مسروقه مال باخته در خانه متهم کشف شد، افزود: سارق جوان پس از انتقال به اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت‌های محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران با همدستی سارقان دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پرونده با صدور قرار قانونی مرجع قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌های شبانه روزی برای دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید