گوینده ورزشگاه خانگی پورتو، هنگام معرفی مهاجم پورتو، طارمی را کابوس آنها، یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.

 مهدی طارمی کابوس اسپورتینگ لیسبون می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، گوینده ورزشگاه خانگی پورتو پیش از شروع بازی این تیم مقابل اسپورتینگ، مهدی طارمی را با کلمه جدیدی معرفی کرد.

در حساس‌ترین دیدار از هفته سوم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون برگزار کننده ال کلاسیکو این کشور بودند. این مسابقه حساس سرانجام با برتری قاطع ۳ بر صفر به سود پورتو خاتمه یافت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و زمینه ساز گلزنی پورتو به حریف سنتی شد. طارمی در دقیقه ۴۲ با فرار از پشت مدافع اسپورتینگ، پاسی را برای «اوانیلسون» فرستاد و این مهاجم برزیلی هم گل اول را به ثمر رساند.

البته طارمی در این صحنه دچار آسیب دیدگی شد و در نیمه دوم به خاطر همین آسیب دیدگی، زمین را ترک کرد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

این مسابقه برای مهاجم ایرانی پورتو حساسیت خاصی هم داشت چرا که به واسطه درگیری‌های رسانه‌ای از فصل گذشته و انتشار مقاله‌ای علیه طارمی در سایت باشگاه اسپورتینگ، اختلافات و چالش‌ها به اوج خود رسیده بود.

طارمی قهرمان باشگاه پورتو 

طارمی که از سوی یکی از هواداران قدیمی و متعصب اسپورتینگ با عناوینی، چون «جاعل»، «افسونگر مار» و… مواجه شده بود، همان سال گذشته با نشان دادن علامت «هیس» و کسب عنوان قهرمانی با پورتو پاسخ باشگاه اسپورتینگ و هوادارانش را داد، اما این شرایط به فصل جدید هم کشیده شده است.

یکی از اتفاقات جالب بازی شب گذشته، کاری بود که گوینده ورزشگاه هنگام معرفی ترکیب اصلی پورتو انجام داد. طبق اعلام روزنامه «رکورد» این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به هواداران حاضر در ورزشگاه، این مهاجم را «کابوس آنها» یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.

در واقع این نوع خطاب قرار دادن طارمی در ادامه جنجال‌هایی است که از سال گذشته بین طارمی - اسپورتینگ شروع شد و باشگاه پورتو هم از هیچ فرصتی برای حمایت از مهاجم ایرانی خود دریغ نکرده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید