۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 55382191

در سفر به جزیره ساحلی قشم، خرید در رده لذت‌بخش‌ترین تفریحات قرار می‌گیرد و برای مسافرانی که اولین بار است که به این جزیره‌ سفر می‌کنند، تجربه خرید از قشم می‌تواند خاطرات متفاوتی را رقم بزند.

تجربه خرید از قشم

تجربه خرید از قشم به عنوان یک جزیره توریستی

از آنجایی که قشم جزء جزایر توریستی ایران محسوب می‌شود و سالانه حجم عظیمی از مسافران را از جای جای ایران و حتی کشورهای اطراف آب‌های خلیج فارس به چشم می‌بیند، مراکز تفریحی، گردشگری و به ویژه تجاری بسیار و مجللی در خود دارد تا به این وسیله بتواند توجه مسافران را برای سفرهای بعدی به خود جلب کند.

بازارهای قشم

قطعا در هر نقطه از ایران، بخشی که می‌تواند به مسافران در جهت آشنایی با اصالت و تمدن کمک کند، بازارهای قدیمی و سنتی هستند. در حقیقت این مراکز خرید جدا از جنبه‌های تجاری، دارای یک جنبه آشنایی هم هستند.

در رابطه با تجربه خرید از قشم، بازارهای سنتی و قدیمی با ارائه کالاهایی از قبیل لباس‌های محلی و یا صنایع دستی خاص، تداعی کننده خاطرات دلنشین شما از سفر به قشم خواهند بود. قطعا فرصت خرید از برندهای مطرح در هر شرایطی فراهم است، اما این مسئله که بتوانید صنایع دست‌ساز مربوط به این جزیره را به صورت حضوری خریداری کنید، تنها به سفر شما محدود می‌شود.

بنابراین نباید به هیچ عنوان فرصت قدم زدن بین غرفه‌های بازار قدیم قشم را از دست بدهید. می‌توانید لباس محلی و خنک این جزیره را خریداری کنید تا از گرمای هوا در امان باشید و طی خرید اذیت نشوید.

خرید سوغاتی از این بازارها می‌تواند سبب جذابیت بیشتر تجربه خرید از قشم شود. غرفه‌هایی که لباس‌های رنگین، صنایع و ظروف زیبایی را به مشتریان عرضه می‌کنند، نمایانگر ذوق مردم خونگرم جنوب هستند.

به علاوه مراکز خریدی در قشم وجود دارد که با عنوان بازار معرفی می‌شوند و مسافران عموما در سفر خود به قشم، از این مراکز خرید نیز دیدن می‌کنند، مانند بازار ستاره، بازار بزرگ خلیج فارس و بازار پردیس قشم.

این مراکز خرید، ساختمان‌های تجاری در چند طبقه هستند که در هر کدام محصولات متنوعی ارائه می‌شود. از آنجایی که قیمت اجناس در بازارهای مذکور در مقایسه با کیفیت آن‌ها پایین‌تر است، همواره مشتریان بسیاری به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

تجربه خرید از قشم

مراکز خرید مجلل در قشم

همانطور که گفته شد، جزیره قشم به عنوان یک جزیره توریستی، پاساژها و مراکز خرید بزرگ و مجللی در خود دارد و می تواند تجربه خرید از قشم را برای شما متفاوت رقم بزند. از آنجایی که قشم دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است، در تمامی مراکز خرید آن سیستم تهویه مناسب، سبب تعدیل هوا می‌شود. در نتیجه نیازی به نگرانی نسبت به مزاحمت گرما در حین خرید نخواهد بود.

به علاوه در برخی از این مراکز خرید، فروشگاه‌هایی وجود دارند که شعبه‌ای برای برندهای مطرح و شناخته شده دنیا هستند و مسافران می‌توانند کالاهای اصل را خریداری کنند. از جمله این مراکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سیتی سنتر

تجربه خرید از قشم در یک مرکز خرید بزرگ و مجلل، می‌تواند بسیار جذاب باشد. سیتی سنتر یکی از شناخته شده‌ترین‌ مراکز خرید قشم است که برای خرید انواع لباس و کیف و کفش، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

به علاوه لازم به ذکر است که در این مرکز خرید، رستوران‌ هم وجود دارد که برای استراحت و صرف یک وعده متفاوت، بسیار مناسب است.

تجربه خرید از قشم

مرکز خرید سیمرغ

اگر می‌خواهید در کنار خرید، تفریح هم داشته باشید، مرکز خرید سیمرغ با داشتن سالن بیلیارد، می‌تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.

این مرکز خرید در بین مدرن‌ترین مراکز خرید قشم قرار می‌گیرد که فروشگاه‌های بسیاری در خود دارد. به علاوه به سبب داشتن رستوران، مسافران می‌توانند زمان بیشتری را در این مجتمع سپری کنند.

تجربه خرید از قشم

مرکز خرید پردیس قشم

تجربه خرید از قشم در مرکز خرید پردیس، برای افرادی که به دنبال خرید پوشاک و لباس‌های مجلسی شیک هستند، اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

همچنین برخی کالاها از قبیل وسایل الکترونیکی و وسایل منزل هم در فروشگاه‌های این مجتمع ارائه می‌شود، اما در حالت کلی بیشتر مسافران برای خریداری بهترین لباس‌های زنانه، به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند.

جزیره قشم در میان زیباترین جزایر ایران، مقصد جذابی برای سفر در فصول بهار و پاییز است و می‌تواند خاطرات فراموش نشدنی‌ای را برای شما به جای بگذارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    1 0
    امیدوارم خدا قسمت کنه برم
  • ناشناس IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 0
    تنها چیزی که قیمتهای بالای داره میوه میوه ای که ازشیرازوبندرواردقشم می شوددوبرابرقیمت می فروشند
  • پیمان IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 0
    انصافا همه چی قشم گرونه. قیمت ملک و رهن ان از تهران بالاترهست. ۹۰ درصدپوشاک و کفش از تهران وارد قشم میشه خوردنی هم که واویلا
  • رویا IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    همه چی قیمتش عالیه من چندساله ازقشم خریدمیکنم
  • افشین IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    قشم زمانی قشم بود الان تمام اجناس از تهران وارد قشم میشه با قیمت 30درصد گرانتر از تهران میوه و خوردنی هم که همه از شیراز میاد کسی دیگه با ایران معامله نمیکنه که جنس واردش بشه خلاصه اگه واسه خرید میرید گول نخورید و لی اگه واسه دیدن میرید بد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید