در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته متاسفانه ۸ نفر از هموطنان در دریای مازندران غرق شدند.

غرق شدن ۸ نفر در دریای مازندران طی دو روز

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع ۸ حادثه غریق منجر به فوت در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه در سواحل مازندران، خبر داد.

سیدجعفر ساداتی با اعلام خبر فوق گفت: افزایش حجم حضور مسافر در سواحل دریا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی نیازمند آن است تا همه افرادی که دریا و سایر نقاط گردشگری استان که در مسیر رودخانه ها واقع شده اند توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ناآشنایی به فنون شنا، شنا در خارج از محدوده طرح های ایجاد شده و نقاط حادثه خیز و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی، سالانه سبب غرق ده‌ها نفر از هموطنان و گردشگرانی میشود که نا آگاهانه تن به دریا می سپارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن ۸ نفر از هموطنان از استان های مختلف کشور طی ۲ روز گذشته در سواحل شهرستان های تنکابن، نوشهر، فریدونکنار، عباس آباد، ساری، چالوس و نور خبر داد و گفت: این افراد به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح، جان باختند که جسد این افراد با حضور عوامل امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد.

هشدار ناجیان غریق را جدی بگیرید

ساداتی در خاتمه به هموطنان توصیه کرد: به هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای ماموران انتظامی و ناجیان غریق را جدی گرفته، از شنا در نقاط ممنوعه شنا نظیر محدوده های خارج از طرح های سالم سازی، نقاط کور دریا و ساعت های تعطیلی طرح خودداری کنند تا لذت مسافرت برای آنان و اعضای خانواده تلخ نشود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید