مقامات اروپایی گزارش داد که اتحادیه اروپا منتظر پاسخ ایالات متحده به نظرات ایران در مورد متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در خصوص برجام است.

خبر مهم از مذاکرات وین / آمریکا احتمالا امروز پاسخ ایران را می دهد
وبگاه آمریکایی «دیپلماتیک» پنجشنبه (۱۸ اوت) به نقل از مقامات اروپایی گزارش داد اتحادیه اروپا منتظر پاسخ ایالات متحده به نظرات ایران در مورد متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در خصوص برجام است.

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، یک مقام اتحادیه اروپا عصر پنجشنبه به وقت واشنگتن در خصوص زمانی که انتظار می‌رود ایالات متحده پاسخ خود را ارائه دهد، گفت: «هر لحظه، اما البته ممکن است فردا باشد». یکی دیگر از مقامات اروپایی اوایل پنجشنبه گفت: «در انتظار واکنش آمریکا هستیم».

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا تنها مانند تمام هفته گفت به بررسی اظهارات ایران که اواخر روز دوشنبه به اتحادیه اروپا ارسال شد، ادامه می‌دهد. طبق این گزارش، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پنجشنبه در جلسه مطبوعاتی وزارت امور خارجه این کشور به خبرنگاران گفت: بررسی نظرات ایران درباره پیشنهاد اتحادیه اروپا ادامه دارد. طبق درخواست، ما همچنان بازخورد خود را به طور مستقیم و خصوصی به اتحادیه اروپا منتقل می‌کنیم.

علی واعظ مدیر بخش ایران در گروه بین‌المللی بحران اظهار کرد: احتمالا پاسخ امریکا یک نه یا یک چیز میانی خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عدالت IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    عامل بی ثباتی وجنگ در منطقه واوکراین واروپا اسرائیل است که به مزدورش زلنسکی یهودی خط داده که نیروگاه هسته ای رو منهدم کنه تا جنگ هسته ای را شعله ور کنه وپای امریکا واروپا را به جنگ اوکراین به زور بکشونه واروپا رو به اتش بکشه و همچنین اعضای توافق هسته ای با ایران رو دوباره متفرق کنه اسرائیل یک لحظه از انتقام گرفتن هولوکاست از المان واروپا سرجاش نمی شینه ودائم در تلاش است. سیاست ونقشه پلید اسرائیل مثل کف روی اب واضح و مثل روز روشن مشخص واشکار است ولی سران احمق وترسو وخائن اروپا وامریکا خودشان را به خواب وخریت زده اند .وهمان اسرائیلی که خودشان تاسیس کرده اند ویهودیان را از اروپا اخراج کرده اند الان همان اسرائیل تبدیل به هیولایی شده که با ایجاد جنگ ونا امنی در اوکراین ومرزهای اروپا قصد بلعیدن و سوزاندن سرزمین حاصلخیز اروپا را دارد. امریکا ایران رو ول کن اسرائیل رو بچسب وتوافق هسته ای رو سریعتر احیا وامضا کن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید