۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 55381773

رییس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین خودرو در جاده کندوان حدفاصل بیلقان تا سرودار خبر داد.

ترافیک شدید در جاده کندوان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های وینه و آتشگاه، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است. 

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال ، جاده هراز، فیروزکوه به صورت عادی و روان در جریان است. 

وی گفت: محدودیت های ترافیکی  که از روز چهارشنبه در محورهای ارتباطی این استان آغاز شده بود تا امروز نیز ادامه خواهد داشت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

مرکزمدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد: 

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ همین ماه از محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

 محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۸ مرداد ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۸ مرداد ماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه است.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ همین ماه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو می شود. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید